بنیامینی ها

بنیامینی ها

سلام من سارا هستم ...
یکی از هواداران 100000000000 اتیشه بنیامین


این وبلاگ هم برای همه ی دوستداران بنیامین عزیز هستش
دوستتون دارم واقعی واقعی


عکس های نسیم و بارانا

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸ ب.ظ

نسیم وبارانا


نسیم وبارانا

تک ک باشی ازشاه هم سری!این 2تاتکن


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۶
نویسنده : sara sb

نظرات  (۴۰)

به طور طبیعی مانند وب سایت شما، اما شما باید به املای چندین پست خود نگاه کنید.
تعدادی از آنها با مسائل املایی و من درگیر هستند
برای پیدا کردن آن بسیار دشوار است به واقعیت بگویید، با این وجود من خواهم بود
قطعا دوباره دوباره می آیند
سلام سارا جون چرا خبری ازت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام عزیزم 
حجم درسا خیلی سنگینه اینستا هم دیگه نمی تونم زیاد چک کنم وب هم که دیگه هیچ
سلام ساراجون خوبی؟ عزیز من عاشق نسیم جون هستم میشه  اگه چیزی درموردش بهم بگی مثل تحصیلاتش اخلاقش  حرفاش یا هرچیزی ک ازش می دونی چون جایی خوندم ک گفته بودن نسیم در موردت چیزایی شنیدم ک چقد مظلوم بودی یا پست هایی ک بنیامین سابق ازش میزاشت خیلی ممنون عزیزم 
پاسخ:
من اطلاعات زیادی از نسیم جان ندارم عزیز متاسفانه از تحصیلاتشون و .. ولی عکاس بودن 

*روز عشق* همه بودن و نبودی

بنیامین پست جدید نزاشته؟
پاسخ:
چرا گذاشته
سلام بنیامین تولد نسیم رو تبریک نگفت؟؟؟
پاسخ:
توی بیچ بارانا بست گذاشتن
امروز روز عاشوراست نمیدونم چرا اینقد دلم برای نسیم تنگ شد ذفتم توی سایت و عکساشو نگاه کردم نمیدونم چرا اینقد دوسش دارم کاش بود و زندگی میکرد آخ کاش بود و این روزا دست همسر و دخترشو میگرفت و میرفت بیرون خیییلی براش زود بود نمیدونم چرا اینقد دلتنگ تر از روز قبل میشم براش ، شاید عشقی مشابه اونو دارم و دارم تجربه میکنم دوران خوشی ک با بنیامین داشت و عشقبازی میکرد کاش عکسای بیشتری ازش منتشر میشد کاش ی فیلمی چیزی منتشر میشد ازش دلم میخواست صداشو بشنونم...آی نسیم......آخ ببخشید پر چونگی کردم امیدوارم دررک کنین.... 
پاسخ:
:)
:(
من ی دوستی زمان کاردانی داشتم ایمش کیمیا بود بی نهایت شبیه نسیم بود مخصوصا چشماش هروقت این عکسو میبینم یادش می افتم.....
چطور میتونم دانلود کنم نمیشه میشه راهنماییم کنی
پاسخ:
دوست عزیز این لینک دانلود هستش می تونید اینو کپی کنید بعد توی گوگل سرچ کنید خودش میاد واسه دانلود
سلام عزیز تو برنامه بعضیا یه فیلم از پدر بنیامین پخش شده ک خونه ی پدری نسیم جان رفتن ،هر چقد گشتم نتونستم اون فیلم رو پیدا کنم اگه داری میشه بزاری تا من ببینمش،،،ممنون
پاسخ:
http://www.hiclip.ir/user_data/1499/19176/41676.mp4

دوست عزیزم این لینک دانلود اون ویدیو هست میتونید دانلود کنید و ببینید

تازه از شایلی خوشم اومده، ان شالله خوشبخت بشن 
پاسخ:
انشالله
همونی ک عکسهای جدید از نسیم بزاره ،به نظرت منتشر میکنه؟؟؟؟
پاسخ:
نمیدونم شاید بکنه در ایند شاید هم نه
چرا دیگه پست های جدیدبنیامین رو  نمیزاری؟؟؟؟؟:-(
چرا پست های جدید بنیامین رو نمیزاری؟؟
پاسخ:
الان میزارم یه پشت جدید بیشتر نذاشته
چی شد میگی؟
پاسخ:
چی؟
سلام میشه به بنیامین بگی یکی دوتا عکس جدید از نسین جام منتشر کنه ببین چی میگه اخه خیییلی دوس دارم ببینم ، ممنون
فکر کنم نسیم از رنگ سرمه ای خوشش می اومد اخه بیشتر لباساش سرمه ای بود 
خب به من چ؟؟
پاسخ:
شما سوال کردید منم جواب دادم 
خواهر زن ساابق بنیامین نسا مجرده؟؟؟
پاسخ:
خیر خواهر زن بنیامین متاهل هستند تا اونجایی که من میدونم
عزیز اگه همون عکس رو داری توی همین قسمت اون عکس رو برام میزاری دستت درد نکنه
پاسخ:
این لینک اون عکسه 

http://8pic.ir/images/kxxksv5kuu3nrg0bkm2q.jpg
آره همون عکسی ک شما گفتین رو میگم, اخه چرا اصلا شبیهش نیست؟؟ 
پاسخ:
خودشون هستند
میتونی اون عکس رو توی گوگل ببینی،شما میدونی شایلی مال ایرانه یا ن؟؟ 
پاسخ:
ایرانی هستند
نسیم نشسته شال قهوه ای سرشه وی عینک هم رو شالشه توی عکسای فتوشاپ شده نسیم هست ی طرف عکسهای بارانا هست مقابلش عکسای نسیم هست اینم اخرش بود همراه کیک تولد ۸ سالگیش
پاسخ:
درست متوجه نمیشم با کدوم عکس هستید ولی اگه اون عکسی هست که نسیم جان دستشون در طرف صورتشون هست خودشون هستند
پس کی میخواد ی عکس جدید از نسیم منتشر بشه خییییلی وقته منتظرم'' چرا خواهراش منتشر نمیکنن '' دلم براش تنگ شده' خیلی دووست دارم صدای نسیم رو می شنیدم کاش ی فیلمی چیزی ازش منتشر میشد'' آخ کاش زنده بود و خودش اینستا گرام داشت ........ آی نسیم
سلام ی عکسی هست قدیمیه '' همراه عکسای نسیم' اون نسیمه؟؟ پس چرا اصلا شبیهش نیست؟
پاسخ:
سلام
کدوم عکس؟
پس چرا ندا گفت نسیمه یا تو سایت روستای سامان اونجا هم گفتن قبل از فوت سیم ساخته شده و اون هم نسیم هست
پاسخ:
نه دوست عزیز خود بنیامین گفت که نسیم جان نیست بعد اصلا شبیه نسیم جان نیستن اون خانم 
سلام من تازه با این جا اشنا شدم ی سوالی داشتم کلیپ هفته عشق او دختره نسیم جان هست؟اگه هست پس چرا اصلا شبیهش نیست  من فک نمیکنم باشه در ضمن اسمشم اخرش ننوشتن شما اطلاعی ندارین؟؟
پاسخ:
سلام خیر نسیم جان نیستن
واسع کی نوشته بود؟؟؟
شما میدونی پس برای کی نوشته بود؟؟؟؟
سلام منم اون عکس رو دیدم توی همون عکس سمت راست پایینش ی عکس قدیمی بود ک کیک تولد بود اون دختره ک بغلش بود کیه؟؟
پاسخ:
نمیدونم شما با چه عکسی هستید من اون عکس اصلی و دیدم که نسیم جان نوشتن توی پیج همون شخصی که نسیم جان واسش نوشته 
فکر کنم برای اقای بازغی نوشته بود چون تو مصاحبه گفته بود ک نسیم برادر نداشت منو داداش صدا می زد
پاسخ:
نه برای آقای بازغی نبوده 
سلام ی سوال مهم داشتم ی جایی دیدم نوشته شده بود داداش گلم تولدت مبارک بعد دورش عکسای نسیم بود  بعدشم پایینش نوشته بود نسیم و بارانا تاریخشم مال سال نود و یک بود میخوام بدونم خود نسیم نوشته ؟؟؟ حتما جواب بده
پاسخ:
بله عزیزم خودم نسیم جان نوشته بودن 
ببخشید میشه بگی چطوری باید عکس رو ببینم؟؟؟؟
پاسخ:
لینک و کپی کنید و توی گوگل سرچش کنید 
عزیز اون عکس نسیم رو میزاری میخام ببینم
پاسخ:
این همون عکسه که می خواستید عکس نسیم جان  
http://8pic.ir/images/dtw3n6irjhtwbsl3qqq1.jpg
دوست دارم
پاسخ:
:)
سلام ساراجان بنیامین قبلا ی پستی گذاشته ک عکس ی عروسک باشه و بنویسه زشتالوی نسیم؟؟همون عروسکس ک بارانا باهاش بازی میکنه.اگه بوده برام میزیاریش میخام ببینم
پاسخ:
سلام 
یه عکس از نسیم جان گذاشته بود که عروسکه هم کنار نسیم جان بود و روی عروسک یه پیچی تگ شده بود به اسم زشتوی نسیم عکس عروسک نبوده عکس نسیم جان هستش 
شما رفتی سر خاک نسیم؟؟؟تاحالا بنیامین رو از نزدیک دیدی؟
پاسخ:
نه من تا حالا نرفتم اخه بوشهر زندگی می کنم 
سلام قرار نیست عکس جدیدی از نسیم منتشر بشه/من خییییلی دوست دارم عکسای جدید تری ازش ببینم خب مبتونه تو اینستاگرام بارانا منتشر کنه از طرف بارانا

کسی نمی دونه؟؟
پاسخ:
من نمیدونم 
سلام چرا هیچ عکسی از روز خاکسپاری نسیم نیست؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">