بنیامینی ها

بنیامینی ها

سلام من سارا هستم ...
یکی از هواداران 100000000000 اتیشه بنیامین


این وبلاگ هم برای همه ی دوستداران بنیامین عزیز هستش
دوستتون دارم واقعی واقعی


عکس های بنیامین

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۱۶ ب.ظ

وقتی بنان شعر من آواز می شود

چشمان تو الهه ای از ناز می شود


این ماجرای خیس به پایان نمی رسد

دریا که از نگاه تو آغاز می شود


 بقیه ی عکس ها در ادامه ی مطلب


بنیامین، قربان محمدپور -نویسنده و کارگردان فیلم سلام بمبئى- و دیا میرزا


 

بى وفا نگار من

مى کند به کار من

خنده هاى زیر لب

عشوه هاى پنهانى

###################


عکس کنسرت سمنان بنیامین

1394/10/4


یک نفر هست که لب وا بکند می میرم

خنده ی معجزه آسا بکند می میرم



بنز ایران اقای عشق 


 خندیدی

 و موسیقی بی کلام

آغاز شد


اولین بیتی که گفتم وصف چشمان تو بود...!

با همان یک بیت هم استاد خطابم میکنند !

 

..

زن ها وقتی میمیرند

گل می شوند

این را از اعلامیه ترحیم فهمیدم

.

در سکوت آمدی

در سکوت رفتی

جهان این همه واژه را برای چه میخواست؟


میخوام واسه محرمت بمیرم...

میخوام بمیرم... میخوام که زیر پرچمت بمیرم...

میخوام بمیرم... اونقدر صدات کنم صدام بگیره...


وقتی تو خوشبختی غرق شدید

آرزو میکنم هیچ راه نجاتی نداشته باشید  


اجرای بنیامین در تهران # همین الان # نمایشگاه بین المللی سالن میلاد


مثل یک مُرده که یک مرتبه جان میگیرد

دلم از بُردن نامت هیجان میگیرد

قلبم از کار که افتاد، به من شوک ندهید

اسم سلطان عشق که بیاید، ضربان میگیرد



کنسرت بنیامین اصفهان


.

تو باید

تیتر بزرگ گزارشات نقض حقوق بشر باشی

بس که

بیرحمانه زیبایی..

.

انرژی مثبت عکس عالیه


بنیامین و هانری زادور


دنیای من با خنده هایت رنگ میگیرد


ﺗــــــــﺎﺑﺴﺘــــﺎﻥ ! 

ﺣــﺎﻻ ﻛــــﻪ ﺩﺍﺭﻯ ﺗﻤــــﺎﻡ 

ﻣﻴـﺸﻮﻯ 

ﺑــﮕﺬﺍﺭ ﺑــﮕﻮﻳـــﻢ ! 

ﻛـﻪ ﺭﻭﺯﻫــﺎﻯ ﮔــﺮﻣــﺖ ، 

ﺳــﺮﺩ ﮔﺬﺷﺗــــ ... 

بــــدون بنیـــــــامـــــین و بـــــارانــــامون

 

 

همه اینجا دلتنگیم 

# همــــه کارای مـــن انتظار توئــــــه


خبر داری که شهری روی لبخند تو شاعر شد؟؟

چرا اینگونه کافرگونه بیرحمانه میخندی؟

.

تا کسی جرأت یک نیم نگاهت نکند

نشود خیره به تصویری از این زیبایی

ما که مردیم خودت به چه تحمل داری

نه خداییش نمی میری از این زیبایی؟؟

...

مگه میشه یه آدم این همه زیبا باشه


به خواب می روند مثل من..

تمام ساعت های جهان میان بازوان تو..


اگه تا قله ی کوه قد بکشم

هنوزم شونه ی تو پناهمه


همیـن لبخــند شیریـنت منو

با عشـق درگیــر کرد..

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

هر چی آرزوی خوبه مال تو


پست اینستا گرام سلیم احمدی: اینجام پروازاش تاخیر داره

ماداریم میریم سیاتل شب کنسرت داریم کلی هم دلمون واسه همه جاى ایران تنگ شده

دوستون داریم

.............................................................................

انشالله که کنسرت پر انرژی داشته باشید و اصطلاحا بترکونید

بنیامین رو می بینید توی عکس :)


اینجا برای دیدنت دل بی قراری می کنه

ایران برای خنده هات لحظه شماری می کنه


بیداد می کند

آفتاب مُرداد

ولی تو

آفتابی نمی شوی



benyaminmusic_tarafdari-1033363124788856536_1470075448.jpg

ساعت اختراع بی رحمی است

وقتی تو نیستی

یا نمیگذرد

یا دق میدهد که بگذرد ... ❤❤💜❤💜❤❤

چه اختلاف عمیقیست

میان زمان هایمان

ولی بدان

هیچ زمان و مکانی

قلب ها را از هم دور نمیکند

 

 

هوا اینجا نفس گیره

هوا داره با تو میره

هوا هم بی تو میمیره ...


تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی، ولی برای بعضی افراد تمام دنیا هستی.


میگویند :

نویسنده ها "سیگار" میکشند

نقاش ها "تابلو"

زندانی ها "تنهایی"

دزد ها "سرک"

مریض ها "درد"

بچه ها "قد"

و من برای کشیدن

تنها "نفس های تو" را

انتخاب میکنم


دیشب کنسرت رشت تولد بارانا

شاهین دلیوند # بنیامین # سلیم احمدی


بنیامین کنسرت رشت # بک استیج # تولد بارانا

1394/2/9

به قول خودش تیپ پدرورنه زده


اینستاگرام بنیامین

به رسم جاده ها از انها دورم

ولی به رسم دل

با آنها هیچ فاصله ای ندارم

💓💓💓


سبز می پوشی کویر لوت جنگل می شود

 عاقبت جغرافیا را هم تو مجنون می کنی


اینستاگرام بنیامین

در نقطه ای ، کمی دور ، کمی نزدیک

 او نفس می کشد  همین کافی ست....


هیچ گاه برای دیدارت زمان تعیین نمیکنم شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند


روزهای سختی رو میگذرونم

وقتی که نیستی همه چیز تنگ می شود

نفسم

دنیایم

دلم !

از ساعت متنفرم

این اختراع غریب بشر که مدام

جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می کشد


دنیارا میدهم برای لبخندت..هراسی نیست # شاد که باشی # نیا دوباره ازآن من است.



دیگران در تب و تاب شب عیدند ولی

مثل یک سال گذشته

به تو مشغولم

من..



خلاصه بهاری دیگر

بی حضور تو

از راه می رسد..

و آنچه که زیبا نیست

زندگی نیست

روزگار است..




امسال بهار

هفت سینِ مان کامل نیست

سیبِ سرخ گونه هایت را

کم دارد!


من از جای خالی ات

شاعر نبودن ها شدم


هیچ کس

از آسمان گرفته

توقع آفتاب نمی کند..

با دلتنگی ات کنار بیا مرد..


سراغ تو را از شهر های من می گیرند حال آنکه من هنوز خودم تو را ندیده ام


ماه دربیاد که چی بشه ! میخواد عزیز کی بشه

ماه دربیاد چی کار کنه !باز آسمون رو تار کنه

نمیدونه تو هستی   به جای اون نشستی

نمیدونه تو ماهی  تو که رفیق راهی


هرکجای جهان که میروم،

آسمانْ

رنگِ چشمهای توست.


می گن لبخند ربطی به مرگ نداره ولی تو بخند تا من برات بمیرم...


آری ، خنده های تـــو

بزرگترین ِ آرزوهـــایِ مـن انـد.

شادمانه بخــند؛

بگذار تا برآورده شوند ...


ترس من از پرواز نیست

از آسمانی است که تو را ندارد..


همیشه یک نفر هست..

وقتی که فکر میکنی هیچ کسی نیست..

کسی که بلد است با یک‌جمله

کاری کند که بودنت را بهتر صر کنی

"فرید احمدی"


و مردم نمی‌دانند

چگونه می‌شود بی هیچ واژه‌ای

کسی را که اینهمه دورَست

اینهمه دوست داشت


هیچ عینکی دوری تو را نزدیک نمی کند


ﻣﺮﺳﯽ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯽ

 ﻫﺴﺘﯽ ﺭﺍ ﺭﻧﮓ ﻣﯽﺁﻣﯿﺰﯼ .

ـــﯿﭻ ﭼﯿﺰ ﺍﺯ ﺗﻮ ﻧﻤﯽﺧﻮﺍﻫﻢ

ﻓﻘﻂ ـﺎﺵ

ﻓﻘﻂ ﺑﺨﻨﺪ

ﻓﻘﻂ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﻭ ...

ﻧﻪ،

ﺭﺍﻩ ﻧﺮﻭ

ﻣﯽﺗﺮﺳﻢ ﭘﻠﮏ ﺑﺰﻧﻢ

ﺩﯾﮕﺮ ﻧﺒﺎﺷﯽ !


اگر یاد کسی هستیم...

این هنر اوست

نه هنر ما..!!!

چقدر زیباست کسی را دوست بداریم

نه برای نیاز...

نه از روی اجبار...

و نه از روی تنهایی...

فقط برای این که ارزشش را دارد❤❤❤❤



شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست ، پس بخند تا گلها از شرم در غنچه بمانند . . .


پرندگان به برکه های آرام پناه می برند و انسانها به دلهای پاک.

زیرا دلهای پاک چون برکه های آرامند. بی انتها و قابل اعتماد و دیگران بدون هیچ وحشتی به آنها اعتماد میکنند.

پس خوشا به حال کسی که مایه آرامش دیگران است..

"کوروش کبیر"


چه حسودی می کند خورشید

وقتی موهای روشن تو

در جشن باد

شاعرانه می رقصند . . .


نگاهت صدای قشنگی دارد ..

من عاشق من عاشق لحن نایاب نگاه تو ام

 

در تلفظ نامت

لذتی ست

که وقت صدا کردنت

لکنت می گیرم


عشق

همین خنده های ساده توست

وقتی

با تمام غصه هایت

می خندی

تا از تمام غصه هایم

رها شوم.


یه وقت به سرت نزند! که شعرهایم را بتکانی

 

چرا که رسوا خواهم شــــــــــــد!

 

و همه خواهند دید!!

 

لحظه لحظه تــــــو را در میان واژه هایم!!!



حافظ هم ..

از من کلافه است!

بس که ..

آمدنت را فال گرفتم!


 

مثل ِ افتادن ِ سیب از درخت .. حضور ِ تو لازم بود برای کشف ِ عشق(!)


اینستاگرام بنیامین

هر کسی جای من بود می بُرید اما من هنوز می دوزم چشم به راهی که رفته ای


یکی در آرزوی دیدن توست یکی در حسرت عکس گرفتن باتوست ولی من ساده و بی ادعایم تمام هستی ام خندیدن توست..


سفر که وسوسه شد قطار عاشق بود و ایستگاه پر از انتظار عاشق بود کنار لحظه ی پل اشتیاق پر می زد درون کوپه ی رویا بهار عاشق بود به روی ریل قطاری هوای رفتن داشت تمام واگن و سوت و بخار عاشق بود در انتظار کسی مانده پا به پا می شد پیاده ای که نمی شد سوار عاشق بود ترن که راه می افتاد ایستاد ارام دلی که با همه دار و ندار عاشق بود


 برای من که دلم چون غروب پاییز است، صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است..


اینستاگرام بنیامین

بنویس با خط الماس، رو تن نازک شیشه، که بدون نور چشمات شب من سحر نمیشه


تسبیحی بافته ام

نه از سنگ

نه از چوب

نه از مروارید

بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام تا برای شادمانیت دعا کنم !


می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟

چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی

 اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که

 دوست نداری از دستش بدی .


..


بی بهانه به خاطرم می آیی ....شاید همین باشد معنای عزیز بودنت...


خداآن روزکه دنیارا نهاده به هرکس هرچه لایق بوده داده به بلبل ناله مستانه داده به جغد هم درخرابه لانه داده به شیر هم قدرت مردانه داده به ما هم عزیزی چون توداده


اینستاگرام بنیامین میگویند:

 خوش به حالت!

از وقتی که رفته حتی خم به ابرو نیاوردی...!

اما نمیدانند بعضی دردها

کمر خم می کنند نه ابرو...!

 

بی تو ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺛﺎﻧﯿﻪ ما ﺟﻨﻮن آﻧﯿﻪ ؛ فشار ﺷﺮﯾﺎن ما اﻧﻔﺠﺎرﯾﻪ ؛ نمیدانیم چه داﺳﺘﺎﻧﯿﻪ ؛ بودنت ﺷﻮﮐﺮاﻧﯿﻪ ؛ نبودنت ﺣﺮف ﭘﺎﯾﺎﻧﯿﻪ ؛ بی تو تمام زندگی ما آﺗﺸﻔﺸﺎﻧﯿﻪ ؛ ﻓﻮراﻧﯿﻪ 


اینستاگرام بنیامین هیشکی خبر نداره چقد هواتو کردم

چقد دلم میخواد تو باشی دورت بگردم

هیشکی خبر نداره دارم به زور میخندم

نمیدونن چرا من چشمامو هی میبندم

چشمامو من میبندم تا منتظر بشینم

شاید تو این سیاهی بازم تو رو ببینم




اینستاگرام بنیامین

 ...


اینستاگرام بنیامین

چشمانم را میدوزم به همان راهی که امده بودی شاید بازهم بیایی


کاش تو هم مثل اشکهایم

خود به خود می آمدی ...

اما تو به بارانی می مانی

که هواشناسی

هرچه پیش بینی اش می کند

نمی آید


اگر همون قدر که ستاره در آسمون هست ماه بود، باز هم آسمون بدون تو سیاه بود!


قلبم را مومیایی خواهم کرد! تا ازعشق ابدیتی بسازم. تا در تاریخ.. ماندگارشوی!!


نسیم وبارانا

به بنیامین میگن با نسیم و بارانا جمله بساز بنیامین میگه:من با نسیم و بارانا

جمله نمی سازم با نسیم و بارانا دنیامو میسازم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۸
نویسنده : sara sb

نظرات  (۲۳)

سلام

لطفا عکس های جدید سلام بمبئی رو بذارید.

التمااااااااااااااااااااااااااس تون می کنم

عالی بود خیلی.
باشه ممنون راستی عزیز میتونی تو قسمت عکسهای بارانا عکسهای جدیدشو بزاری میخام ببینم دستت درد نکنه ممنون
پاسخ:
چشم دوست عزیز میزارم تا فردا حتما
سلام خب ساناز عزیز بنیامین هرجا باشه با خاطرات نسیم زندگی میکنه خب قبول دارم واسع مامان اکی خیییلی سخته ولی خب بنیامین هم اینده می خواد سارا جوون ی سوالی داشتم نمی دونی بنیامین کجا با شایلی اشنا شده؟؟؟ با تشکر
پاسخ:
سلام
نه عزیزم نمی دونم 
سلام بنیامین داره میره اونجا زندگی کنه پس نسیم چی میشه وااای الهی واسع مامان اکی بمیرم زن بیچاره دق میکنه
پاسخ:
سلام
نسیم چی میشه یعنی چی که نسیم چی میشه؟!؟!
دوس دارم بازم عکس از نسیم ببینم
من تو تنهایی های خودم غرق شدم دنبال سایه ای میگشتم که همراهم باشه اما افسوس اینجا من حتی سایه هم ندارم خستم انقدر خسته که اندازه نداره.
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۱ باران *تعصبی رو بنیامین*
سلام 
من همون بارانی هستم که تووب یه دنیا یه بنیامین ام 
ساراجان واقعا وب محشری داری مثه وب یه دنیا یه بنیامین تکه .
واقعا دست مریزاد 
ایشالله همیشه موفق باشی .
از این به بعد به وبت سر میزنم و مزاحمت میشم . 
فعلا . شادباشی 
پاسخ:
مرسی عزیزم باعث افتخاره که به وبم سر زدیدید و خوش تون اومدهههههههههههههه

:))))))))
اره بابا میدونم ارایشگاست ..
ولی میگم یه مدل موی جدید زده انگار :))))))))))
وای چقدر خوشگلهههههههه:)))))))))))))))))))
پاسخ:
اره مدل موش جدید :))))))))))))
هانری زادور آرایشگرلیلا فروهره

سارا به نظرت مدل موهای بنیامین تو همین عکس جدیدی که گذاشتی عوض نشده؟؟؟
انگار دیزل زده  ...
اوووووووووووف
پاسخ:
چرا دیگه اینجا تازه موهاش رو کوتا کرده هانری هم ارایشگره  
:)))))))))))
وای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :((
 واقعاً از لطفتون ممنون و سپاسگزارم که عکس بنیامین و بارانا رو که برای مجله ایده آل بود در سایت قرار دادید، مرسیییییییییییییییییییییییییییی... عاشق سایت عالیتونم... انشالله همیشه همین جور به روز باشید، تشکر فراواااااااااااااااااااااااااان...
پاسخ:
نظر لطفتون هست دوست عزیز :)
فدای جفتشون بشم الهی...
اصن بغض گلومو میگیره این عکسو میبینم...اینقد این بارانا معصومانه خوابیده...دورشون بگردم الهی:(
سلام سارا جان من دوست ریحانم وبت واقعا همونطور ک ریحان میگف محشرهههه..ینی عاشششششق این بنیامینما عکساشم عشششقن
پاسخ:
ریحانه جان لطف داره به من و همین طور شما :)
 سلام، میشه لطف کنید و عکس بنیامین و بارانا رو که روی مجله ایده آل سری جدیدش چاپ شده در اختیامون بگذارید... البته عکسشون روی جلد مجله نیست، عکس روی جلد رامبد جوان و جناب خان هستن، عکس بنیامین و بارانا جان داخل صفحات مجله هستش، از همون سری عکس هایی هست که بافت تنشونه و بافت بنیامین زرد رنگه، منتها این عکسشون جدیده و تازه تو این جلد جدید مجله ایده آل منتشر شده، یک دنیا ممنونتون میشم اگه این عکس زیبا رو با کیفیت بالا و عالی در سایت زیباتون قرار بدهید و در اختیارمون بگذارید...
پاسخ:
چشم دوست عزیز


خخخخخخخ
من برم باید بریم مهمونی من بازم تو نخ بنیامینم خدااااااااا
خخخخخ
فعلن بای:)
پاسخ:
باشه عزیزم برو خوش بگذره
بای:)
خخخخخخخخ
اها اوکی درست شد
دیگه زیادی به خودت فشار نیار
خخخخخخ
پاسخ:
هههههههههههه
:دی


چرا کد تصویری رو دوباره گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه درستش کردم باز
اصلا گیج شدم

هههههههههه...
راستی میدونستی بنیامین رانندگی بلد نیس؟؟؟؟
خخخخخخخخخخ
هه هه هه
پاسخ:
اره 
مگه تو نمیدونستی؟
...........................................
ریحانه هنوزم کد امنیتی می خواد برای کامنت گذاشتن؟ 
اها...من نشیدم این اهنگو...اره بابا خیلی باحال و قشنگه! دمت گرمممم
واااای پست بنیامینووووووووووو...فدای ژستش
پاسخ:
بنیامینه دیگه :)
سارا این عکسه چیه گذاشتی؟؟؟ ترانه منتشر شده؟؟ اینی که نوشتی متن ترانه اس؟؟
مرسی واس لینک
پاسخ:
نه عزیزم اینو همین جوری گذاشتم
متن اهنگ تهران بابک جهانبخش هست که من تهران و کردم ایران
عکسش خوب شده؟
خواهش میکنم

خیلی قشنگ بود

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">