بنیامینی ها

بنیامینی ها

سلام من سارا هستم ...
یکی از هواداران 100000000000 اتیشه بنیامین


این وبلاگ هم برای همه ی دوستداران بنیامین عزیز هستش
دوستتون دارم واقعی واقعی


۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

 شوک بزرگ بنیامین به طرفدارانش: برای زندگی می رویم بمبئی/چرا باید جلوی بازیگری همسرم را بگیرم؟/شاید هیچ وقت "سلام بمبئی" را نبینم/افتتاحیه کنسرت آلمان مان یک سورپرایز ویژه است - قسمت اول


بنیامین بهادری خواننده سرشناس موسیقی ایران که به تازگی اولین تجربه بازیگری اش در سینما را در فیلم سلام بمبئی و بازی روبروی محمدرضا گلزار پشت سر گذاشت، بعد از بازگشت به ایران روبروی دوربین های تی وی پلاس نشست تا گفتگویی متفاوت و مفصل درباره هرآنچه در اولین تجربه سینمایی اش رقم خورد برایمان حرف بزند.

 

قسمت اول این گفتگوی جذاب همراه است با یک شوک و خبر غافلگیرکننده از سوی بنیامین که شاید هیچکس توقع این اتفاق را نداشت یا اصلا پیش بینی هم نمی کرد.


برای دانلود گفتوگو به لینک زیر بروید

قسمت اول


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۱۶
نویسنده : sara sb

 شب مهمانی خصوصی بالیوودی ها برای محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری/هندی ها برای سلام بمبئی سنگ تمام گذاشتند - قسمت دوم سفرنامه اختصاصی شبکه تی وی پلاس از سفر پر اتفاق ستاره های ایران به کشور هندوستان

 

محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری دو ستاره محبوب سینما و موسیقی ایران که به عنوان بازیگرهای فیلم پرسروصدای سلام بمبئی انتخاب شدند، به شهر بمبئی کشور هند سفر کردند تا سکانس های این فیلم را برداشت کنند.

گروه خبری و تصویری تی وی پلاس هم در این سفر پر اتفاق همراه این دو ستاره و گروه دوست داشتنی سلام بمبئی شدند تا تنها رسانه ای باشد که تصاویری ویژه و اختصاصی ازپشت صحنه این فیلم پر ستاره برایتان مخابره کند.

قسمت دوم این سفرنامه ویژه و عیدانه تی وی پلاس را در این ویدیو خواهید دید و طی روزهای آینده و در فواصل زمانی کوتاه، قسمت های بعدی این گزارش ها روی آنتن شبکه تی وی پلاس منتشر خواهند شد.

برای دیدن قسمت اول این گزارش جذاب، همین الان اینجا کلیک کنید


برای دانلود گزارش روی لینک زیر کلیک کنید 

دانلود آنونس

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم  

قسمت چهارم


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۵۳
نویسنده : sara sb