بنیامینی ها

بنیامینی ها

سلام من سارا هستم ...
یکی از هواداران 100000000000 اتیشه بنیامین


این وبلاگ هم برای همه ی دوستداران بنیامین عزیز هستش
دوستتون دارم واقعی واقعی


تلگرام بنیامین

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸ ب.ظ

پست های اپ شده در تلگرام توسط بنیامین

دختر همسایه

شباى تابستون

..

سونیا و احمد

 

 

عکس از : آرش آرمین


Shaily & Benyamin in «Salaam Mumbai» movie



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۹
نویسنده : sara sb

نظرات  (۲۰)

۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۱۳ محمدرضا خوشکام
واقعا سخته بی وفایی از طرف کسی که همه‌ی زندگیته و همه وجودتو وقفش کردی و با همه‌ی وجودت میپرستیش و سختتر از اون اینکه تورو بعنوان ادمه ساده که از کاراش خبر نداری تصور کنه و بازم سختتر از اینا اینه که بعد از اینکه فهمید تو همه چیزو میدونستی و تلاش میکردی تا عشقتو برگردونی واس خودت و از نامردیش بگذری و نادیده بگیری خطاشو به تو و عشقت نسبت بدی بده و بجا نه عذرخواهی حداقل سکوت عشقتو چیزه دیگه حساب کنه در صورتی که میدونه واقعا عاشقش بودی اما فقط میخواد ضربهء اخرشم بزنه بهت اما دوستان از اینا عذاباورتر چیه که ادمو دق میدهT_T
۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۰۱ محمدرضا خوشکام
سلام اقا بنیامین واقعا صدای بی نظیر و سوزناکی دارید و اکثر اهنگهاتون مشخص از ته دل و با حس و درک عمیق شعری که اجرا میکنید هست من خیلیییییییییی زخم خوردم اما خداروشکر بعد از مناجات با خدا و نماز تنها اهنگهای شما و مداحی های اقای علیمی هست که کمی ارومم میکنه و هنوز یه نفسی از سینم بیرون میاد خدا حفظتون کنه موفق و سلامت باشین در پناه اقا امام زمان (عج)
سلام من یکی از طرف دار های بنی جون وبارانا جون هستم میشه آدرس کانال بارانا رو بدید
پاسخ:
سلام دوست عزیز بارانا کانال نداره
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۳۷ نسیم بنیامینی
سلام  بنیامین جان .ازت خواهش میکنم تو برنامه های تلوزیونی شرکت کنی<با.بارانا>بخدا خسته شدم بس که  کیسرتای شمارو دانلود کردم ودیدم .آخه دیگه کنسرتی نمونده که ندیده باشم. خواهش می کنم..*عشقمی*ناز نفست
سلام بنیامین جون عاشقتم ورورفتارای تو تعصب دارم...این دلیل عشقه دوستم خوب دارم...دارم
ببخشید چه جوری باید برم داخل کانال بنیامین؟
پاسخ:
ادرس کانال بنیامین

telegram.me/benyaminmusicchannel

خوشبخت و شاد باشن
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۵ باران *تعصبی رو بنیامین*
نمیدونستم . من اینستام رو پاک کردم
ممنونم ازت سارا جون
پاسخ:
خواهش می کنم عزیزم
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۳۳ باران *تعصبی رو بنیامین*


سلام

خوبید؟؟
دوستان یه سوال
این عکس شایلی جونه ؟؟؟؟
اینم لینک




پاسخ:
بله عزیزم خودش هست 

هههههه اره این و خود بنیامین گذاشته توی اینستا که چند ساعت پیش 

توی وب هم گذاشتم 
Ey zhoooooooon eshQam bmiram baraaaaaaaaaaaat mn😍😍😍😍😍😍😍😍😍🎤
بنیامین رو عشقههههههه

مچکرم عزیزم .....
سلام .. ممنون بابت وب زیباتون .... لطفا اگ میشه عکس های کنسرت سمنان بنیامین رو هم بذارین .. ممنون
پاسخ:
سلام 
از کنسرت سمنان عکسی منتشر نشده به جز یدونه که چشم در قسمت عکس های بنیامین اپش می کنم 
ناراحت نباش ایشالا میاد..من دعا میکنم :)
.......................................
آره امروز صبح دیدم کامنت رو حااااااال کردم اساسی .. مردم خیلی مزخرف میگن خدایی...اخه بنیامین صداش به این قشنگییییی!
امروز یه دختره تو مدرسه بهم گفت آهنگ جدید بنیامینو شنیدی؟؟؟ گفتم کدوم اهنگ؟؟ گفت 94 !!!!! خیلی مزخرفه قبلنا قشنگ میخوند اما الان نه ..
منو میبینی هر لحظه ممکنن بود بخوابونم در گوشش .. بهش گفتم اولا محض اطلاعت 94 آلبومه نه آهنگ ! دوما تویی که هنوز فرق آهنگ و آلبومو نمیدونی شایسته نظر دادن نیستی اصلا .. تو برو یه توپ دارم قلقلیتو گوش بده ... درک کردن ترانه های بنیامین لیاقت میخاد لیاااااااقت ..
دختره بیشعر نفهم
پاسخ:
خوبش کردی
باشه آجی جونم چرا ناراحتی آخه ؟؟؟؟ حتما  فیلم میگیرم اگه تونستم برات میفرستم :))))
میخوام یه کارت پستال خوشگل بخرم توش یه متن بنویسم از طرف خودم برای تبریک ازدواجش بدم بهش .... خوبه نه ؟؟؟؟؟؟
.............................
خخخخخخ آره خودمم هنگ کرده بودم ... خیلی بامزه حرف میزد :))) فداش بشم الهییییی ....
کلا جدیدا خیلی تغییر کرده نسبت به قبل رفتاراش !!!! نمیدونم حالا ولی من که اینجوری فکر میکنم :)
.............................
آره گفت نرفتن ولی دیگه با حرفاش معلوم بود که دیگه نمیاد :(
اینم که گفت شاید یه موقعی یکی دیگه بیاد جای من بخونه هم شوخی ای بود که همیشه میکنه که اصلا هم بامزه نیست :((((( اییییییییش ...
پاسخ:
مرسی نارحت واسه اینکه  نمیاد بوشهر :(
نمیدونم 
.........................
اره خیلی باحال بود حالا توی یه کامنت دیگه  هم نوشته بود اهنگ معروفا جز لیست اصلی اهنگ ها هستن 
خیلی باحال بود اهنگ معروفا با عاشق شدم بود 
وای راستی یکی اومد کامنت گذاشت من تاسفم توی کشوری دارم زندگی می کنم که خواننده ای با صدای شما انقدر طرفدار داره بعد بنی خندید وای اینقدر دلم خنک شد طفلی حسابی ضایع شد 
وای وای وای وای ...
با این تیپاش معلوم نیست کنسرت لاهیجان چه تیپی میخواد بزنه ... !!!!!!!
فقط خدا کنه مراعات کنه یه کم . من دیوونه نشم بپرم رو استیج مث اون دختره تو کنسرت 12 خرداد:)))
پاسخ:
اره واقعا 
ریحانه خواهش می کنم فیلم بگیر و واسم بفرست باشه اجی؟ :(
عکس هم بگیر و واسم بفرست 

راستی دیدی بنی امروز جواب کامنت می داد پوکیدم از خنده (از ذوق) انقدر باحال حرف میزد فداش بشم من حالا بزار بعد لینک عکسش و بهت میدم بخونی راستی برو کلیپی هم که توی پیج علیرضا حق شناس هست رو هم ببین در راه سمنان با بنیامین و سلیم 
راستی گفت استیو از گروه نرفته و هر وقت بخوان می تونن بیان چون خودشون گروه دارن در جریانی که 
یعنی جدی بنیامین قصد کشتن ما رو داره با این عکسش؟؟؟!!!!!!!
بنیامین جاااااان رحم کن موقع امتحاناته عزییییییییییزم :/
پاسخ:
وای اره دیشب تو تلگرام بودم که گذاشت خیلی حال داد اره دیگه قصد کشتن ما رو کرده من نمیدونم چه علاقه ای داره به کشتن ما :/
سلااااام چی شد نتونستی بیای؟!
پاسخ:
نه عزیزم فردا صبح زود هم باید برم خونه ی بابا بزرگم :( نمی تونم بخوابم 
راستی امتحان خیلی اسون بود
سلام من بنیامین رو خیلیدوس دارماز طرفدارای پر و پا قرصشم میشه بگید چطو میرید تو تلگرام بنیامین ممنون
فداتون بوس بوس
پاسخ:
سلام

https://telegram.me/benyaminmusicchannel

این ادرس کانال تلگرام بنیامین هست
وااااااااااااااااای چه عکسای ناااااااااازی ... سارا همیشه عکسا رو بزار باشه؟؟؟؟ من هرکاری میکنم تلگرامم دوباره نصب نمیشه ....
شانس ندارم دیگه .. بنیامین هیچوقت با من هماهنگ نیس ... تا من تلگرامم پرید بنی نصب کرد .. خخخخ
دمت گرممممممممم .... عکسش با آرش سعیدی خیییییییلی باحال بووووووووووووووووود
یه دنیا ممنوووووووووووون
پاسخ:
اره خیلی خوبن همش مخصوصا اونکه با ارش سعیدی و علی منصوری گرفته اصلا همش عالیهههههه


خواهش میکنم عزیزم چشم همیشه میزارم همش رو 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">