بنیامینی ها

بنیامینی ها

سلام من سارا هستم ...
یکی از هواداران 100000000000 اتیشه بنیامین


این وبلاگ هم برای همه ی دوستداران بنیامین عزیز هستش
دوستتون دارم واقعی واقعی


بنیامین بر فراز خلیج فارس خواند..!! (کنسرت بندر عباس)

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ب.ظ

طرفدار کشورمان شب گذشته ۲ اردیهشت در هتل هرمز بندرعباس برگزار شد

استقبال مردم از این کنسرت بی نظیر بود بنیامین در این کنسرت با اجرای قطعاتی از آلبوم مشهور و پر طرفدارش ۸۵ و همچنین تک اهنگ های معروف و پر طرفدارش همچون «یه خونه»، «عاشق مثل ماه»، «تا حالا عاشق شدی» و را اجرا کرد بنیامین در ادامه ولادت حضرت علی را به همه مردم تبریک گفت و گفت سعی دارم امشب بیشتر برایتان آهنگ شاد اجرا کنم.

در ادامه کنسرت بنیامین از مردم خواست در اجرای  آهنگ ایرانی- افغانی با او هم اواز شوند و با نور موبایل های خود این شب زیبا را دلنشین تر کنند در اخر بنیامین با اصرار طرفدارانش اهنگ معروف عاشق شدم کاش ندونه را دوباره اجرا کرد

گفتنی است؛ این کنسرت به همت شرکت هنرمندان خاک جنوب برگزار گردید


عکس های این کنسزت را میتونید در ادامه ی مطلب ببینید






























منبع: ریتم نو

عکاس: الناز نصیری



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۵
نویسنده : sara sb

نظرات  (۳)

۰۲ آذر ۹۶ ، ۱۹:۰۰ std screening near me
کالاهای فوق العاده از شما، مرد من چیزهای شما را درک می کنم
قبلا و شما فقط بسیار با شکوه هستید من در واقع چیزی را دوست دارم
شما در اینجا به دست آورده اید، واقعا شبیه آنچه که می گویید و نحوه ی گفتن آن.
شما آن را لذت بخش و شما هنوز هم برای نگه داشتن آن مراقبت
عاقل من نمی توانم صبر کنم تا بیشتر از شما بخوانم.

این واقعا یک وب سایت عالی است.
سلام ... ببخشید نمیدونستم که این نظرم و کدوم قسمت باید بنویسم .. ولی چون این قسمت برمیگرده به تور کنسرت بنیامین اینجا مینویسم ...
لطفا اگ. امکانش هست عکس های کنسرت شاهرود بنیامین کو 19 و 20 اردیبهشت هست رو بذارین
مرسی
مرسی بابت عکسا:)
چقدر چهره اش شکسته شده تو این عکسا:(
امیدوارم اوضاع خوب شه:)راستی امروز تولد بارانا جون هم هست شما قصد نداری یه پستی 
برااین روز بزاری؟؟مرسی بابت وبتو؛)
پاسخ:
چرا عزیزم میزارم 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">