بنیامینی ها

بنیامینی ها

سلام من سارا هستم ...
یکی از هواداران 100000000000 اتیشه بنیامین


این وبلاگ هم برای همه ی دوستداران بنیامین عزیز هستش
دوستتون دارم واقعی واقعی


۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

t02.jpg

دوستان  برای دانلود تیزر شماره ی 1 و 4 البوم 94 بر روی لینک های زیر کلیک کنید

دانلود تیزر شماره ی 2 البوم 94

دانلود تیزر شماره ی 4 البوم 94

دانلود تیزر شماره ی 1 البوم 94



۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۲
نویسنده : sara sb

اولین گفتگوی ویدئویی بنیامین درباره انتشار آلبوم بنیامین 94: ما که معروفیم به پنهان کاری!/بارانا سبیلم را دوست دارد

در حاشیه برگزاری کنسرت بنیامین بهادری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، ستاره این روزهای موسیقی پاپ ایران روبروی دوربین های تی وی پلاس نشست تا اولین گفتگوی ویدئویی او درباره انتشار آلبوم بنیامین 94 که به گفته خودش یا پیش از ماه مبارک رمضان منتشر می شود یا یک هفته مانده به عید سعید فطر، حرف بزنیم.

آنقدر حرف های بنیامین در این گفتگو جذاب بود که دلمان نیامد دست بهشان بزنیم و تمام و کمال تقدیم حضورتان می کنیم.


دوستان عزیز میتونید برای دیدن ویدیو روی لینک زیر کلیک کنید 

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۳۱
نویسنده : sara sb

موسیقی ما در حالی که دوستداران بنیامین منتظر آلبوم جدید این خواننده هستند، گروه «بنیامین موزیک» در دو شب متوالی در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت.


به گزارش «موسیقی ما»، رونمایی از تیزر آلبوم جدید این خواننده؛ «بنیامین 94»،  نخستین بخش این کنسرت بود که با حدود چند دقیقه تاخیر در سانس دوم آغاز شد؛ تیزری خوش ساخت و البته ساده و بدون هرگونه فضاسازی‌های کامپیوتری که باعث شد در ابتدای برنامه تمام حاضران در سالن در سکوت به تماشای این تیزر بپردازند.

 

بنیامین با قطعه «احساس مالکیت» کنسرتش را آغاز کرد و روی صحنه آمد و به مرور به اجرای قطعات پرطرفدار قدیمی و جدیدش پرداخت. این خواننده در همان ابتدای  برنامه اش رو به حاضران در سالن گفت: «بیایید امروز همه آرزوهای خوب هم را عملی کنیم و با هم شبی ویژه و پرخاطره بسازیم و حسرت چیزهایی که در زندگی مان به آنها نرسیده‌ایم را نخوریم و سعی کنیم امشب بهترین و زیباترین شب عاشقانه‌ای باشد که در کنار هم هستیم.» بنیامین همچنین اواسط برنامه اش گفت: «امشب باید رکورد بزنیم و تا زمانی که ساعت رسمی تعطیلی تهران از راه می‌رسد، باید با هم بخوانیم و رکورد اجرای تعداد قطعات را در این کنسرت بشکنیم.»


«آهای تو»، «کاش ندونه»، «قهوه»، «من امشب می‌میرم»، «عشق داغ من»، «می‌دونم»، «دنیا دیگه مث تو نداره»، «هفته عشق»، «حالم بده»، «ضربان قلبم»، «تو خود عشقی» و... از جمله قطعاتی بودند که این خواننده در طول این کنسرت به اجرای آنها پرداخت و سپس همچون اکثر اجراهای قبلی‌اش سراغ قطعه «می دونم یه وقتایی دلم برات تنگ می‌شه» رفت و از همه حاضرین خواست چند باری بخش اول این قطعه را با هم بخوانند.

 

«تنگ غروب»، «چند مترمکعب عشق»، «هر کی به من می‌رسه»، «عشق در روز قیامت» دیگر قطعات اجرا شده در این کنسرت بودند و بنیامین در بخش انتهایی صحبت‌هایش نیز گفت: «درباره روز قیامت همیشه صحبت‌ها و نقل‌قول‌های زیادی شنیده‌ایم و حتی در کتاب‌های آسمانی‌مان هم در این باره بسیار نوشته‌اند. اینکه همه از هم فرار می‌کنند و هیچ کس منتظر دیگری نیست و همه در حال فرارند. ولی من مطمئنم که در آن روز هم عده‌ای عاشق در پی عشق‌شان هستند و نگرانش می‌شوند. عشق حتی در روز قیامت هم زنده است...»

 

در این کنسرت که با کارگردانی مستانه مهاجر همراه بود، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، استیو آوانسیان (درامز)، آرش سعیدی (گیتار باس)، علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک) و علی منصوری (رهبر ارکستر و کیبورد) در گروه «بنیامین موزیک» ساز زدند و «سلیم احمدی» (مدیربرنامه های بنیامین) نیز از سوی این خواننده در سالن به حاضرین در جمع معرفی شد.

 

شرکت «بنیامین موزیک» و «شرکت پیام» (شاهین ترابی) تهیه کنندگی این کنسرت را بر عهده داشت و از این پس نیز قرار است کنسرت های این خواننده تحت امتیاز شرکت «بنیامین موزیک» در تهران روی صحنه برود. همچنین رسول ترابی به عنوان مدیر اجرایی گروه را همراهی می کرد.

 

مجتبی محرمی از جمله چهره های حاضر در سالن بود که بنیامین در هنگام معرفی او رو به حاضران گفت: «لقب «باغیرت» تنها و تنها لایق یک بازیکن است و آن هم یک پرسپولیسی تیر به نام مجتبی محرمی.» پژمان بازغی، سام درخشانی، نوید محمودی و جمشید محمودی (تهیه کننده و کارگردان فیلم «چند متر مکعب عشق»)، پژمان جمشیدی، بهاره افشاری، آزاده زارعی، فرزاد حاتمی (فوتبالیست) و...  از دیگر مهمانان حاضر در سالن بودند.

 




بهادری قبل از بنیامبن۹۴ در تهران خواند

وعده ی آلبوم بنیامین ۹۴ در کنسرت تهران

گزارش متنی و تصویری از کنسرت تهران بنیامین بهادری

گراموزیک: بنیامین بهادری پس از اجراهای متعدد خود در خارج و داخل ایران اینبار در تهران و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به اجرای برنامه پرداخت .این کنسرت که در شامگاه ۱۱ خرداد ماه سال جاری برگزار می شد وعده گاهی بود برای دیدار این خواننده پاپ با هوادارن او.

بنیامین بهادری که همیشه پیشتاز در اجرای کنسرت با ایده های جدید و سبک و سیاق متقاوت است اینبار به سادگی و البته پربارتر به اجرای ترانه های پر طرفدار خود پرداخت .

ارکستر کوچک و صمیمی بنیامین در این شب خاطره انگیز با هنرنمایی های خود و بعضا با نواختن چند ساز متفاوت بیننده رو قانع می کردند که همیشه وجود ارکستر بزرگ با نوازنده های زیاد دلیلی برای خوب بودن یک اجرا نیست .

بنیامین بهادری با استایل متفاوت و کلاسیک خود و با حرکات منحصر به فرد خویش و تسلط در اجرا به خوبی نبض سالن را در دست گرفته بود و همه چیز را آماده کرد برای یک اجرای بی نقص ،وی که از هیجان هواداران خود به وجد امده بود با انرژی زیاد بیشترین آهنگ های خود را در این کنسرت اجرا کرد و تا اخرین دقایق پایانی ۱۱ خرداد بروی صحنه ماند .

نمایشگر های بزرگ که سرتا سر صحنه را در بر گرفته بودند در میانه اجرا و در بین آهنگ ها با پخش تیزر آلبوم ۹۴ بنیامین بهادری توجه ها رو به خود جلب کرده بودند . از دیگر سورپرایزهای بنیامین اجرای آهنگ «تعصب» از آلبوم جدیدش بود که بسیار مورد توجه حاضرین قرار گرفت .

از دیگر برنامه های این اجرا خواندن بیت «می دونم یه وقتایی دلت برام تنگ می شه » به صورت همخوانی با حاضرین بود که به در خواست بنیامین بارها و بارها این بیت خوانده شد و با داشتن شمعی در دست و روشن شدن نور موبایل ها توسط حاضرین فضای احساسی زیبایی بر سالن حکم فرما شده بود .

اجرای آهنگ “دل تنگیامو بردار”توسط استیو آوانسیان درامر و گیتاریست بنیامین از دیگر برنامه های زیبای این کنسرت بود.

شورو هیجان سالن در دقایقی از کنسرت به حدی رسیده بود که بنیامین از حضار تقاضا کرد آروام تر باشند تا بتوانند با آرامش بیشتری به اجرا بپردازند .

انفجار سالن و همخوانی بی نظیر حضار در ترک “دنیا دیگه مثل تو نداره ” به نهایت خود رسید و البته این ترک برای بار دوم در آخر کنسرت نیز اجرا شد.

ارکستر بنیامین بهادری نزدیک به یک سال می شود که جای خالیه مرحوم نیما وارسته رو احساس می کند ولی تا کنون از نوازنده ی ویالون دیگری بر روی صحنه استفاده نکرده و در این کنسرت از سلو ها و ملودی های نواخته شده ی نیما در تنظیم استفاده میشد. بنیامین نیز در لحظات به صدا در آمدن ساز نیما که وظیفه اش بر دوش لپ تاپ گروه بود با حرکات دستان خود یاد نیما را برای همه ی مخاطبین زنده می کرد.

در این کنسرت بنیامین برای مخاطبین خود از خاطرات تمامی این سال ها زنده کرد و قطعاتی همچون: گل رز، آهای تو، مدار، عاشق شدم، قهوه، عشق احساسه، من امشب میمیرم، عشق داغ من، شناسنامه، هفته عشق، حالم بده، صدای قلب تو، لیلی در پاییز، تنگ غروب، جند متر مکعب عشق، اصلا صداش کردی، تنها شدم وای و چند اثر پر مخاطب دیگر را به روی صحنه برد.

آلن بارسخیان(گیتار الکتریک )، ارش سعیدی (گیتار بیس), محمد مجرلو (گیتار ،بک وکال و تنظیم کننده )، استیو آوانسیان(گیتار و درام)، علی رضا میر اقا (پرکاشن،کیبرد،ترومپت،درام) و علی منصوری (کیبرد و رهبر ارکستر ) گروه بنیامین موزیک را تشکیل می دادند .

مجتبی محرمی بازیکن پیشکسوت پرسپولیس،یاحا کاشانی ،فرزاد حاتمی و سارا منجزی مهمان های بنیامین بهادری در این کنسرت بودند .

در پایان بنیامین بهادری تشکر ویژه ای داشت از سلیم احمدی مدیر برنامه هایش و عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد .

این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای پیام» به تهیه کنندگی شاهین ترابی و رضا تهامی, و به مدیریت اجرایی «آوای دوران» به روی صحنه رفته است .

کادر خبری «گراموزیک» از مجموعه اجرایی این کنسرت بخصوص «امیرهوشنگ امیرشکاری» مدیر روابط عمومی موسسه بابت همکاری بسیار مناسبشان در تهیه هرچه بهتر این گزارش کمال تشکر را دارد .

تهیه و تنظیم گزارش: فاطمه صدریه

برای دیدن عکس های این کنسرت از نگاه لنز «مرتضی محمدی» به روی لینک زیر کلیک کنید

بهادری قبل از بنیامبن۹۴ در تهران خواند

منبع: اختصاصی گراموزیک





بنیامین و هوادار، هردو راضی از اجرا

وقتی که هوادار با خوشحالی سالن را ترک کند و انرژی کنسرت را به بیرون سالن نیز منتقل کند، نشان دهنده این است که یک کنسرت شاد و پرانرژی را پشت سر گذاشته است.

دیشب در یازدهمین شب از خردادماه سال نود و چهار چنین حال و هوایی در کنسرت بنیامین بهادری و گروهش اتفاق افتاد و آنها شبی خاطر انگیز در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برای هوادارانشان به یادگار گذاشتند.

شور و انرژی مردم در قبل از شروع هر کنسرت پاپ معمولا زیاد است ولی این هنر خواننده و گروهش است که این احوال را در بین حضار تا پایان اجرا نگه دارد.

بنیامین در اجرای شب گذشته خود نشان داد که می توان این کار را به خوبی و با موفقیت کامل به سرانجام رساند.

نکته حائز اهمیت اجرای بنیامین انرژی بالای وی در کنسرت بود که باعث می شد این حال و انرژی به هواداران و حضار در سالن نیز منتقل شود.

همچنین اصرار او برای همخوانی مردم با وی و حتی تمرین یک بیت با آنها به صورت پیاپی که تمامی سالن را درگیر این همخوانی می کرد از نکات قابل توجه اجرای بنیامین بود.

بخش دیگری که در کنسرت جلب توجه می کرد خواندن یکی از قطعات بنیامین توسط نوازنده درامز گروه بود. استیو آوانسیان که همراه با خواندن قطعه به طور همزمان به نوازندگی گیتار نیز مشغول بود به خوبی توانست از پس این کار بربیاید و با تشویق حضار سالن مواجه شد.

در جمع بندی گزارش می توان به این نکته اشاره کرد که اجرای دیشب بنیامین بهادری یکی از بهترین اجراهای وی تا الان بوده و دو رکن اصلی یعنی رضایت هوادار و خواننده از کنسرت در بالاترین سطح خود قرار داشته است.

اعضای گروه بنیامین را علی منصوری به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد، علیرضا میرآقا نوازنده سازهای بادی و پرکاشن، استیو آمانسیان نوازنده درامز، آلن بارسقیان نوازنده گیتار الکتریک، آرش سعیدی نوازنده گیتار بیس و محمد مجرلو نوازنده گیتار آکوستیک تشکیل می دادند.

با تشکر از کمال همکاری روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری آوای دوران و حراست سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با این رسانه

برای دیدن عکس ها ی این کنسرت به روی لینک زیر کلیک کنید

بنیامین و هوادار، هردو راضی از اجرا





سانس اولی های شب اول کنسرت بنیامین برگ برنده ی کنسرت 11 خرداد

بک استیج - سالومه گلمکانی : بنیامین بهادری خواننده و آهنگساز

موفق و بی شک یکی از سوپر استارهای موفق موسیقی پاپ یک

دهه اخیر در 2 شب و 4 سانس بهاری میزبان هوادارانش بود .

سانس اول شب این اجرا طبق معمول تمامی کنسرت ها با چیزی حدود 40 دقیقه تاخیر آغاز شد و پس از پخش تیزر کوتاهی از آلبوم بنیامین 94 بنیامین در حالی که کت و شلوار سورمه ای با پیراهن سفید و ژیله ی توسی رنگ به تن داشت پس از نوازندگان گروهش به روی استیج آمد و با اجرای قطعه چهار آلبوم بنیامین  94حضار را سوپرایز کرد .

" آی تو " قطعه بعدی بود که بهادری برای هوادارانش به اجرا در آورد قطعات مدار ، عاشق شدم ، مدار ، قهوه ، عشق احساسه ، من امشب میمیرم ، عشق داغ من ، آغاز ، خاطره ها ، پرسه ، هفته عشق ، آدم آهنی ، آخ عزیزم ، لیلی پاییز ، تنگ غروب ، چند متر مکعب عشق ، اصلاً صداش کردی ، لکنت ، تنهام شدم وای و به عنوان حسن ختام برنامه و خداحافظی مجدد آهنگ خاطره ها اجرا شد ... گروه ارکستر بنیامین موزیک به رهبری علی منصوری که زحمت

نواختن کیبورد و پیانو را هم می کشید هنرمندان به نامی همچون : علیرضا میر آقا ( ترومپت ، پرکاشن و ملودیکا ) ، آرش سعیدی ( گیتار بیس ) ، محمد مجرلو ( گیتار آکوستیک ، گیتار اسپانیش و

بک وکال ) استیو آوانسیان ( درامز ) و آلن بارسخیان ( گیتار الکتریک ) بنیامین را در این اجرا همراهی می کردند .

در حاشیه : این اجرای بنیامین بر خلاف تمام اجرای هایش که طراحی استیج های منحصر به فردی داشت کاملا ساده و بی هیچ آراستگی خاصی چیده شده بود .

هنگام اجرای آهنگ پرسه پس از چند بار همخوانی بنیامین با حضار و در خواست بنیامین برای خواندن یک خط از آهنگ پرسه توسط تمامی افراد حاضر در سالن به اجرای آهنگ " دلتنگیای " بنیامین توسط استیو آوانسیان ختم شد هنگام خواندن استیو اوانسیان ، علیرضا میرآقا پشت درامز قرار گرفت تا توانایی بالایش در نواختن درامز را هم به همه هنرهایش یبفزاید .

هجی آهنگ تنها شدم وای توسط بنیامین برای کمک به همخوانی صحیح حضار از نکات جالب این اجرا بود

هنگام اجرای لکنت بهادری گفت اوایل می گفتن امکان نداره خواننده ای بتونه آهنگی رو به فرم اجرا کنه و این یه سری لغت بوده که به کامپیوتر دادن و این آهنگ کامپیوتریه حالا از همه شما می خوام این آهنگ و با من بخونید تا ثابت کنیم ین همه خواننده با صداهای متنوع هستند که می تونن این آهن و اجرا کنن

پخش گاه و بی گاه تیزر کوتاهی از آلبوم بنیامین 94 در لا به لای اجرا نیز از حرکاتی بود که سالن را تا مرز انفجار می برد

در پایان بنیامین با همراهی حضار موفق شد یک اجرای سانس اول در شب اول کنسرتهای تهرانش را در کارنامه ی هنری اش ثبت کند که به قول خودش هیچ کس در هیچ کجای دنیا نمی توانست همچین

طرفدارانی را در سانس اول شب اول اجرایش داشته باشد .

در پایایان جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشیم از شرکت آوای دوران به مدیریت سمیه کاویانی و رسول ترابی ، شرکت پیام ، روابط عمومی شرک آوای دوران آقای امیر هوشنگ امیر شکاری و آقای سلیم احمدی مدیر گروه بنیامین موزیک .

 

برای دیدن عکس ها ی این کنسرت به روی لینک زیر کلیک کنید

سانس اولی های شب اول کنسرت بنیامین برگ برنده ی کنسرت 11 خرداد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۳۲
نویسنده : sara sb


ترک چهار از آلبوم نود و چهار

دانلود از سایت

Benyaminmusic.com


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۳۶
نویسنده : sara sb