بنیامینی ها

بنیامینی ها

سلام من سارا هستم ...
یکی از هواداران 100000000000 اتیشه بنیامین


این وبلاگ هم برای همه ی دوستداران بنیامین عزیز هستش
دوستتون دارم واقعی واقعی


اینستاگرام بارانا

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷ ب.ظ

155



#Barana 💚




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۶
نویسنده : sara sb

نظرات  (۱۵)

ممکنهپپستههایججدید بارانا خانم بگذارید
لطفا عکس جدید بارانا که لباس هندی پوشیده بگذارید همرا با ویدئو جدید تازه در ایتستاگرام گذاشته
تو بهترینی شاید اگه روزی ببینمت بتونم اوج دوستداشتنم رو بهت اثبات کنم من عاشقانه دوستتدارم فرشته کوچولو
مچکرم😸
میشه پست جدید فرشته کوچولورو بزارین؟ممنون👧
پاسخ:
اپ شد
سلام بارانا خانم  عروسک خوشگل . خوبی خانمی ؟ دلم برات تنگ شده بود . لطفا یک پست سه نفره بگذار حرف هم بزن تا صدای قشنگت را بشنوم . دوست دارم .مواظب خودت باش سلام به مامان اکی وبابا و خاله ها ومامی شایلی هم برسون . اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجه.
خوشگل بابابنی، فرشته کوچولوی ما بنیامینی ها ،دختر آشوب زمینی شدنت مبارک  😍😍😍💖💕🎉🎆🎉🎊
عشق کوچولوم..فرشته کوچولو:)تولدت مباررررررک..:)
دوست دارم هوارتا:)
با ارزوی بهترینا برافرشته کوچولو بنی جون:)
دوست عزیز یه سوال پیج بنیامین توسط خودشون اداره میشه دیگه؟؟اخه میگن ادمین اش یکی دیگه شده!:(
میشه پست اخر سلیم رو هم بزارید؟؟مرسی؛)
پاسخ:
توسط خودش اداره میشه ولی خب یه ادمین هم داره ولی اون کسی که پست میزاره جواب کامنت میده و لایک و فالو میکنه خوده بنیامین هست 
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۲۴ دخی بنیامینی ام:)**


زیبایی نکن منو هوایی..گیرایی نکن تو که گیرایی..لالایی بخون تو که بارونی..ارومم کن که بارانایی:)
عشق ما بنیامینی ها شدیدا تولدت مبارک فرشته کوچولو:)باارزوی بهترینا واسه تو:)تو فقط شبیه خودتی:))
I hope all your birthday dreams and wishes come true:)

Ilove barana:)*
امروز تولد باراناجون هستش:)یه پست برا تبریک تولدش نمیزارید؟؟

زیبایی نکن..منو هوایی..گیرایی نکن تو که گیرایی..اطرافم بمون تو که دلخواهی..:)
عشششسششششششقم تولدت مبارک خیلی زیاد:)
Thanks for web,the web is beautiful:)
پاسخ:
چرا عزیزم میزارم 
عزیزم تو این عکسه نه فیلم تو کدوم میگه بابا بنیامین عایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
توی این

https://www.instagram.com/p/5NBNZLIcgE/?taken-by=barana_bahadori
الهی من قربون این خوشگل برم...وااااای خوش به حال بنیامین
پاسخ:
اره واقعا خوش به حال اقای عشق که همچنین عروسکی داره
فداش بشم کوچولووووووووووو
یعنی عجب حالی میکنه بنیامین که همچین بچه ای داره هاااااااااااااا
پاسخ:
ههههههههههههه
اره واقعا
ای جووووووووووووووووووووونم...
پاسخ:
خیلی باحاله 
سارا جون میشه بگی کلیپش درباره چیه؟
اخه اینستای بارانا دوسه روزه برام باز نمیشهههههه
مرسی آجی
پاسخ:
داره نقاشی میکشه و اولش هم میگه بابا بنیامین
خواهش میکنم آجی جون

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">