بنیامینی ها

بنیامینی ها

سلام من سارا هستم ...
یکی از هواداران 100000000000 اتیشه بنیامین


این وبلاگ هم برای همه ی دوستداران بنیامین عزیز هستش
دوستتون دارم واقعی واقعی


هفته عشق با بنیامین بهادری در تهران

هفته عشق با بنیامین بهادری در تهران

 

گزارش متنی و تصویری «گراموزیک» از کنسرت «بنیامین بهادری» در تهران

 

گراموزیک : تنور کنسرت‌های زمستانی هم‌چنان داغ است و این بار نوبت بنیامین، ستاره‌ی محبوب بود تا در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، طرفدارانش را به وجد بیاورد.

 

تقریبا در تمام دنیا، کنسرت ستاره‌های پاپ معادل است با یک نمایش سرگرم‌کننده و به عبارت دیگر «پرفورمنس» که هر چه شور و حال صحنه بالاتر می‌رود، انرژی مخاطبان هم بیشتر می‌شود. اما در ایران ماجرا کمی فرق می‌کند.

 

شب گذشته بنیامین به همراه گروه موسیقی متشکل از نوازندگان حرفه‌ای هم‌چون محمد مجرلو، آرش سعیدی، استیو آوانسیان، آلن بارسفیان، علیرضا مردآقا و علی منصوری به روی صحنه رفتند. کارگردانی و مدیریت هنری کنسرت را  هم مستانه مهاجر، تدوین‌گر معتبر و معروف سینما بر عهده داشت. نکته‌ی قابل توجه حضور مسلط بنیامین و ارتباط خوبش با حاضرین بود که از تجربه‌ی این ستاره‌ی پرطرفدار بر روی صحنه خبر می‌داد.

 

بنیامین اجرایش را با قطعه کوتاهی آغاز کرد. با گذشت زمان و رسیدن به قطعات بعدی، اجراها هم گرم‌تر و گیراتر شد. بنیامین بیشتر زمان کنسرت را به اجرای قطعات محبوبی هم‌چون «عاشق شدم»، «آهای تو»، «اصلا صداش کردی»، «آدم آهنی»، «فال قهوه» و اختصاص داد و در فاصله‌های کوتاه میان اجرا هم بیشتر از عشق و زیبایی صحبت کرد که با مضمون اکثر ترانه‌ها هم سازگاری دارد. البته در این میان باید از زحمات انتظامات سالن میلاد هم یاد کرد که با دقت و هوشیاری کامل، جمعیت را زیر نظر داشتند تا حاضران بیش از اندازه تحت تاثیر جو حاکم و فضای عاشقانه‌ی ترانه‌های بنیامین قرار نگیرند!

 

کنسرت بنیامین مهمان معروف هم کم نداشت. بهروز افخمی، مرجان شیرمحمدی، نیوشا ضیغمی، مصطفی پاشایی (برادر مرتضی پاشایی)، جواد عزتی، مه‌لقا باقری، شهره سلطانی، علی ضیا، حمید سوریان، فرشاد علیزاده، یاحا کاشانی، بابک چمن‌آرا، سعید رضایی، شهاب بخارایی و محمد نصیری از حاضرانی بودند که توسط بنیامین معرفی شدند.

 

سورپرایز کنسرت هم وقتی بود که بنیامین با اجرای «یکی هست»، قطعه‌ی محبوب مرتضی پاشایی فضای متفاوتی را به وجود آورد. بنیامین هم‌چنین یادی کرد از نیما وارسته، موزیسین مرحوم و همکار سابق خود که تنظیم تمام قطعات دو آلبوم ۸۵ و ۸۸ را هم بر عهده داشت. قطعه‌های «عشق در روز قیامت»، «هفته عشق» و اجرای دوباره‌ی « دنیا دیگه مثه تو نداره» هم پایانی پرانرژی را برای کنسرت رقم زد.

 

شایان ذکر می باشد کنسرت «بنیامین بهادری» طی ۴ سانس در سالن میلاد به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای دوران» به مدیریت خانم «کاویانی» و به تهیه کنندگی «رسول ترابی» به روی صحنه رفته است .

 

تهیه و تنظیم گزارش: پاشا ولایی

 

 

با ورود به لینک زیر به تماشای این برنامه از نگاه لنز «سید محمدحسین موسوی» بنشینید .

 

هفته عشق با بنیامین بهادری در تهران

   

منبع : پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک



بقیه ی گزارش ها در ادامه ی مطلب


محدودیت پرده از سالن میلاد برداشت

محدودیت پرده از سالن میلاد برداشت

  

موسیقی ایده آل آتوسا ارجمند :کنسرت جنجالی و پر شور " بنیامین بهادری" 4 دی نود و سه سالن میلاد را غرق در هیاهو کرد.

 

صحنه آرایی بسیار زیبا که ترکیبی بود ازپارچه سیاهی که دیوار سالن را پوشانده بود و نورپردازی زیبای روی آن که تداعی گر آسمان پر ستاره بود، کیوسک تلفن و دوچرخه و گلدانهای اطلسی که سرتاسر سن را تزیین کرده بود شاید یاد آور شبهای بهاری سالهای دهه ء شصت بود.

 

 بنیامین در این کنسرت ۲۰ قطعه از آلبومهای مختلف خود را از جمله "محدودیت" " هفته عشق " "اصلا صداش کردی" " شناسنامه" "چند متر مکعب عشق" و اجرا کرد.

 

در این میان بارها و بارها  عشقی که به شهرش( تهران) دارد را بر زبان آورد  و از هوادارانش به خاطر حضور پرشور و همراهیش در برنامه تشکر کرد.

 

همچنین در خلال برنامه به یاد مرحوم« پاشایی» آهنگ "یکی هست "را اجرا کرد.

 

اعضای گروه «بنیامین موزیک» از علی منصوری (نوازنده کیبورد و رهبر ارکستر)، علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، استیو آوانسیان (درامز)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک و همخوان)، سلیم احمدی (مدیر برنامه گروه) و مستانه مهاجر (طراح صحنه و دکور کنسرت) تشکیل می شدند.

 

 دوستان عزیز برای دیدن تصاویر اختصاصی سایت موسیقی ایده آل روی این لینک کلیک کنید





«بنیامین بهادری» قطعات عاشقانه اش را به روی صحنه برد


سمت هنر: در هیاهوی این روزهای کنسرت های تهران، «بنیامین بهادری» از خوانندگانی بود که در این شب ها به اجرای آثار خود پرداخت.این اجرا که باحضور پرتعداد هواداران او همراه شده بود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

«محدودیت» اولین قطعه ای بود که پس از تاخیری همیشگی و با ورود ارکستر به روی صحنه اجرا شد. پس از آن نوبت به اجرای قطعاتی همچون : ساعت عشق، آهای تو، شناسنامه، عاشق شدم، مدار، تنگ غروب، جادوگر گیسو، اصلا صداش کردی، لیلی در پاییز، دنیا دیگه مثه تو نداره، عشق احساسه، قهوه، لکنت، آشوب، کجای دنیایی، آدم آهنی، صدای قلب تو، عشق داغ و عشق در روز قیامت رسید که هر یک با استقبال بسیار خوب تماشاگران همراه شد.

از نکات مثبت این اجرا که مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفت، می توان به پخش کلیپ «لیلی در پاییز» حین اجرای این قطعه و همچنین اجرای قطعه «یکی هست» به یاد مرتضی پاشایی اشاره کرد.

اعضای ارکستر به رهبری علی منصوری ( پیانو کیبورد ) متشکل از : آلن بارسخیان ( گیتار الکتریک ) محمد مجرلو ( گیتار اکوستیک ) استیو آوانسیان( درامز) آرش سعیدی ( گیتار بیس ) و علیرضا میر آقا ( پرکاشن ترومپوت ) بنیامین بهادری را در این اجرا همراهمی کردند.

همچنین در این شب مهمانانی همچون محمد مهدی موسوی ، آتیلا حجازی، حمید خندان و آزاده نامداری حضور داشتند.

شایان ذکر است این کنسرت به همت شرکت آوای دوران برگزار شد.

عکس: مریم رضوی

اختصاصی «سمت هنر»


دوستان عزیز برای دیدن عکس های اختصاصی سایت سمت هنر از این کنسرت روی این لینک کلیک کنید




 سادگی رویایی «بنیامین» در سالن میلاد/ آواز صمیمانه ی «پاشایی» با صدای بنیامین


سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران شنبه شب میزبان «بنیامین بهادری» یکی از محبوب ترین خواننده های این روزهای پاپ و هوادارانش بود.

 

 

 

آغازگر کنسرت شنبه شب «بنیامین» آهنگ «محدودیت» از آخرین تک ترک های این خواننده بود و صحنه ی ساده اما رویایی اجرای او نیز که تا کنون با پرده های نازکی پوشیده شده بود در حین اجرای آن با افتادن پرده ها نمایان شد.

 

بعد از این آهنگ بنیامین سخن خود را اینگونه با هوادارانش شروع کرد که : سلام به شهر خودم، خودِ خودم، تهران. هیچ جای دنیا برای ما که اینجا به دنیا اومدیم و بزرگ شدیم با همه ی ترافیک و هوای آلوده اش تهران نمیشه.

 

کنسرت بنیامین با گلچینی از آلبوم های مختلف این خواننده ی محبوب از جمله آهنگ های هفته ی عشق، آهای تو و اصلاً صداش کردی؟ با تشویق و همراهی پرشور مخاطبان ادامه پیدا کرد.

 

بنیامین که با کمتر حرف زدن بین ترک ها سعی می کرد آهنگ های بیشتری را برای هوادارانش اجرا کند این شب رویایی را با آهنگ هایی چون شناسنامه، عاشق شدم، همه چرخش من رو مدار توئه، تنگ غروب، جادوگر گیسو ، لیلی در پاییز و دنیا دیگه مث تو نداره، ادامه داد که انرژی زیاد حاضران در سالن به اجرای فوق العاده ی این آهنگ ها شوری بیشتر می بخشید.

 

نکته ی قابل توجه در اجرای امشب بنیامین تنظیم های جدید آهنگ های مختلف این خواننده ی محبوب بود که به جذابیت اجرای او برای مخاطبان افزود .

 

آواز صمیمانه ی پاشایی با صدای بنیامین

در ادامه ی کنسرت بنیامین آهنگ پرسه (الهه ناز) خود را با ترغیب همه ی حضار به همراهی با خود، اجرا کرد و به زیبایی با بیت «میزنی زیر یه آواز قدیمی» شروع به خواندن قطعه ی «یکی هست» از مرحوم «مرتضی پاشایی» کرد که زنده کردن یاد این خواننده ی جوان کشور حضار سالن را بیش از پیش به وجد آورد.

 

پس از آن بنیامین با قطعه ی زیبا و ریتمیک عشق احساسه و پس از آن «قهوه» اجرای خود را پی گرفت.

 

در ادامه بنیامین به هوادارانش گفت که می خواهد به سراغ اجرای یک آهنگ سخت برود که در زمان انتشار آن کسی باور نداشت توسط او خوانده شده و اجرای آن کامپیوتری است اما می خواهد ثابت کند خواندن این آهنگ برای هیچ عاشقی سخت نیست؛ و با این مقدمه بنیامین بهادری آهنگ لکنت را به همراه حضار سالن اجرا کرد.

 

آهنگ بعدی صدای قلب تو بود و پس از آن آهنگ «کجای دنیای» که باز هم بنیامین بخش هایی از اجرای این آهنگ را با هوادارانش در سالن که در تمامی قطعات او را همراهی می کردند قسمت کرد.

 

 

 

بعد از آن بنیامین با اجرای آهنگ حالم بده (آدم آهنی) در این بخش، اعضای گروه خود را معرفی کرد که علی منصوری (نوازنده کیبورد و رهبر ارکستر)، علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، استیو آوانسیان (درامز)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک و همخوان)، سلیم احمدی (مدیر برنامه گروه) و مستانه مهاجر (طراح صحنه و دکور کنسرت) مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

 

بنیامین در بخش آخر آهنگ های «عشق داغ من»، قطعه ی جدید «چند متر مکعب عشق» را اجرا کرد و با قطعه ی «دنیا دیگه مث تو نداره» با هوادارانش خداحافظی کرد.

 

در ادامه عکسهای این کنسرت از دوربین سید علیرضا حق شناس

 

برای دیدن عکس های این کنسرت از لنز دوربین علیرضا حق شناس اینجا را کلیک کنید



بازگشت مجدد بنیامین بهادری به سالن میلاد


موسیقی فارس - فرید توفیقی : بنیامین بهادری در روز ٤ و ٥ بهمن ماه 1393 در تهران به همراه ارکستر خود بر روی صحنه رفت .

بر اساس این گزارش : این کنسرت در تهران سالن نمایشگاه بین المللی با دکور و طراحی صحنه متفاوت برگزار شد . از قطعاتی که در این کنسرت بنیامین اجرا کرد می توان : لیلی در پاییز کجای دنیای خواب اینم بمونه شناسنامه خاطره ها یه عاشق لکنت عاشق شدم پنجره بیا عاشقم کن دلم میخواد که برگردی تنگ غروب آی تو آخ عزیزم - دنیا دیگه مثل تو نداره - و همچنین قطعاتی از البوم و تک قطعه های جدید خودش را نام برد .

در اواسط اجرا بنیامین قطعه ی "یکی هست" را به یاد مرتضی پاشایی در حضور برادرش خواند و مردم همه همراهی اش کردند.

کنسرت بنیامین بهادری با استقبال خیلی خوبی مواجه شده بود و تمامی حاظرین اکثر قعطعات را با بنیامین همخوانی می کردند . در انتها بنیامین از هوادارانش نهایت قدردانی و تشکر را کرد .

اعضای گروه بنیامین بهادری را در این کنسرت این هنرمندان تشکیل می دادند:

بنیامین بهادری ( خواننده ) علی منصوری ( کیبورد ) علیرضا میرآقا ( ترومپت و پرکاشن ) آلن بارساخیان (بنیامین بهادری ( خواننده ) علی منصوری ( کیبورد ) علیرضا میرآقا ( ترومپت و پرکاشن ) آلن بارساخیان ( گیتار الکتریک ) آرش سعیدی ( گیتار باس ) استیو آوانسیان ( درامز )

از میهمانان این کنسرت می توان از بهروز افخمی ، نیوشا ضیفمی ، جواد عزتی ، مه لقا باقری ، حمید سوریان ، شهره سلطانی ، علی ضیا ، سید محمد موسوی ، یاحا کاشانی  و ...  نام برد.

لازم به ذکر است که تهیه کنندگی این کنسرت بر عهده شرکت محترم آوای دوران بوده است . رسانه موسیقی فارس نهایت تشکر را از روابط عمومی این شرکت آقای امیر هوشنگ امیر شکاری نیز جهت همکاری با رسانه فارس جهت عکاسی و گزارش دارد.

در ادامه عکس های علی مجلسی را از این کنسرت ببینید :


برای دیدن تصاویر اختصاصی موسیقی فارس از این کنسرت اینجا را کلیک کنید




حاشیه نگاری کنسرت شب گذشته «بنیامین بهادری» از چند زاویه مختلف؛


کنسرت با «پوتین»

موسیقی ما  خواننده «چند متر مکعب عشق» شب گذشته آخرین اجرای زنده اش پیش از آغاز جشنواره موسیقی فجر در تهران را روی صحنه برد تا بار دیگر پذیرای دوستدارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی باشد.

 

به گزارش «موسیقی ما»،‌ بنیامین بهادری شامگاه 4 و 5 بهمن ماه به همت موسسه «پیام» به مدیریت «غلام و شاهین ترابی» و مدیریت اجرایی «رسول ترابی» در تهران روی صحنه رفت و این بار در کنسرتی پر از ایده و برنامه‌ریزی شده توانست دوستدارانش را غافلگیر کند و در این بین برخی نواقص برنامه نیز مزید بر علت شد تا خبرنگار «موسیقی ما» از زاویه ای جدید به این برنامه و حواشی اش بپردازد. حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ما» از این کنسرت را می خوانید:

 

* پرده های سفید بزرگ تمام صحنه را پوشانده اند و در حالی که نوازنده ها و بنیامین در حال تست صدا هستند، تنها سه نفر از اعضای حراست سالن اجازه ورود به سالن را پیدا کرده اند و بنیامین از مدیر برنامه هایش خواسته که در هنگام تست صدا کسی در سالن نباشد. همه پشت پرده های سفید سالن در حال آخرین مراحل تست صدا هستند و این در حالی ست که ساعت حوالی 18:30 دقیقه است و مردم زیادی در بیرون سالن در انتظار ورود به داخل سالن محل برگزاری برنامه هستند. این یکی از بحران های همیشگی کنسرت های پاپ در کشور است که بواسطه تحویل دیر هنگام سالن برای تست صدا و انجام امور اولیه و طراحی صحنه، معمولا مشکلات ایجاد می شود و به قانونی نانوشته تبدیل شده است. فکرش را بکنید جمعیت بیرون سالن مشغول شنیدن تست صدای کنسرتی هستند که برایش غش و ضعف کرده اند! ساعت 18:50 دقیقه... صدای من را از سالن میلاد نمایشگاه بین المللی می شنوید.

 

* بالاخره اجازه ورود داده می شود. مردم بیرون از سالن در حالی که انرژی فوق العاده ای دارند، هلهله کنان وارد سالن می شوند. کافی است نوری در سالن انداخته شود یا چراغی خاموش شود تا همه ببینند انرژی حاضران چقدر بالاست. بنیامین از محوطه بالای اتاق بک استیج زیر چشمی سالن را تحت نظر دارد مشخص است که برای این اجرا برنامه ریزی ویژه ای را انجام داده است.

 

*هیچکس نفهمیده که بنیامین و گروهش روی صحنه آمده اند. پرده توری سفید جلوی سن را گرفته و نوازنده ها پشت سازهایشان قرار گرفته اند. یک تیر چراغ برق با لامپی روشن، یک کیوسک تلفن همگانی زرد رنگ، یک دست مبل کلاسیک با آینه و شمعدان و عکس سه در چهار همسر بنیامین روی آینه و میزی با چند فنجان قهوه دکور برنامه را تشکیل داده اند. بنیامین با استایلی جدید و شلوار پارچه ای و کت و البته پوتین هایی چرمی و بلند روی صحنه رفت. استایلی متفاوت تر از آنچه تا به حال از او دیده ایم. او بندهای پوتین هایش را محکم بسته و حالا بعد از قطعه ای انرژیک و بی کلام شروع به خواندن می کند. پارت دوم قطعه اول که می رسد، «مستانه مهاجر» و چند نفر دیگر در جلوی سن به یک باره همه پرده ها را پائین می کشند و همزمان نور روی صحنه هم روشن می شود تا شروع جالب کنسرت بنیامین با این سبک و سیاق باشد.

 

* پوتین های بنیامین مهم ترین بحث در گرفته در سالن است. او در اولین صحبت هایش می گوید: «من در همه شهرها و استانهای ایران برنامه داشته ام. ولی کنسرت های تهران همیشه یک جور دیگر است. انرژی کنسرت در بقیه جاهای ایران همیشه بالا و عجیب بوده و برای من ولی هیچ جا مثل تهران خاکش بگیر نیست.»

 

* هفته عشق، آی تو، چشمای رنگی، عاشق شدم و ... قطعاتی هستند که یکی پس از دیگری اجرا می شوند. بنیامین در اکثر لحظات دست راستش در جیبش است و نشان می دهد که اعتماد به نفس بالایی دارد. که واقعا هم دارد... او پایه میکروفن را چند باری جا به جا می کند و صدای ویولن «نیما وارسته» در قطعه «عاشق شدم» در سالن می پیچد. همه دنبال ویولونیست می گردند و دل خیلی ها می گیرد. بنیامین با گرفتن ژست ویژه ویولونیست ها نشان می دهد که حواسش هست که نیما نیست... صدای ویولون پخش می شود و داغ نیما برای خیلی ها تازه می شود. بنیامین باهوش است. می داند کجا و چطور بدون هیچ حرف و تصویری حرفش را بزند. حتی با گرفتن یک ژست هم می شود خیلی حرفها را زد. باور میکنید؟

 

*«حال همه تهرانی ها خوبه؟». بنیامین این را می گوید و «چندمتر مکعب عشق» و «تنگ غروب» را می خواند. یادم هست بنیامین یک بار گفته بود : اجرای «لایو  سکوئنس» همه جای دنیا اتفاقی عرف و رایج است. مشخصا میزان «لایو» بودن موسیقی برخی از قطعات کنسرت در کمترین حالت ممکن است. بنیامین بیشتر حواسش به «شو» و حرکات نمایشی برنامه است و جمعیت هم که همراه... سلو نوازی های گیتارالکتریک و البته هنرنمایی «علیرضا میر آقا» از نقش بالای نوازنده های گروه در اجرای برخی قطعات حکایت دارند و البته مدیریت خوب «علی منصوری» رهبر ارکستر گروه.

 

* «تو خود عشقی خود عشق»، «خاطره ها» و «میدونم یه وقتایی» قطعات بعدی بنیامین هستند. با گذشت چیزی حدود ده سال از انتشار «دنیا دیگه مثل تو نداره» هنوز هم مهم ترین قطعه و پرطرفدارترین اثر بنیامین همین اثر است که به قول خودش با آن همیشه سقف سالن نمایشگاه چند شکاف جدید برمی دارد. حالا نوبت به یک غافلگیری بزرگ رسیده. کسی که هیچ کس فکرش را هم نمی کرد و مثل گذشته همه منتظر بودند که بنیامین در انتهای قطعه « میدونم یه وقتایی»، یهو و بدون هیچ فاصله ای بزند به «ای الهه ناز». ولی او این بار به یک باره و با پخش همزمان تصاویری از «مرتضی پاشایی»، بدون ارکستر و در فضایی پر از اندوه و اشک «یکی هست» را خواند تا خیلی ها با دیدن تصاویر پاشایی و فضای عجیب سالن به گریه بیفتند و «یکی هست» را با صدایی گرفته با بنیامین همخوانی کنند. این بخش یکی از زیباترین بخش های کنسرت بنیامین در شامگاه گذشته بود.

 

* عشق احساسه، لکنت، قهوه و اشتباه من قطعات بعدی بنیامین بودند و «آی نسیم» با نمایش عکسی سه در چهار روی آینه و شمعدان روی صحنه باعث شد بار دیگر تراژدی بنیامین یاد خیلی ها بیفتد. بنیامین در انتهای این قطعه گفت: «این قطعه رو کمتر توی کنسرت ها می خونم. ولی امروز چون تولدش بود خوندم. امیدوارم غمگین تون نکرده باشم.»

 

* حالم بده، آخ عزیزم و چند قطعه دیگر قطعات انتهای برنامه هستند و بنیامین این بار خودش شخصا به معرفی اعضای گروهش می پردازد: آلبن بارسخیان، استیو آوانسیان، آرش سعید، محمد موجرلو، علیم نصوری، علیرضا میر آقا. سلیم احمدی (مدیر برنامه های بنیامین)، مستانه مهاجر، شاهین ترابی، کارگردان فیلم چند متر مکعب عشق، بهاره افشاری، مجتبی محرمی، بهروز رهبری فر، مجتبی میرزاجانپور و... دیگر چهره هایی بودند که از سوی بنیامین به حاضرین در سالن معرفی شدند.

 

دوستان عزیز می تونید عکس های «سعید عبداللهی» از حاشیه و متن این کنسرت را باورود به لینک زیر ببینید


کنسرت با «پوتین»



تنها ویدئوی منتشر شده از بنیامین در اولین سال جشن تولد همسر مرحومش «نسیم»/وقتی آقای عشق بغضش را فرو خورد


بنیامین بهادری خواننده محبوب موسیقی ایران شب تلخی را پشت سر گذاشت. در اولین سالی که نسیم حشمتی همسر مرحوم بنیامین شب جشن تولدش بود، بنیامین به احترام هوادارانش روی استیج سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران رفت تا به یاد همسرش، با طرفداران وفادارش این شب سخت را پشت سر بگذارد.

 

بنیامین با وجودی که بغض در گلویش فریاد می کشید، اجرای بی نظیری را روی صحنه برد و در گفتگوی اختصاصی با تی وی پلاس، از تمام کسانی که در این یک سال سخت کنارش بودند، تشکر کرد.

 

این گزارش، تنها ویدئوی منتشر شده از شب کنسرت باشکوه بنیامین بهادریست آن هم در حالی که اگر همسرش آن اتفاق تلخ برایش نیفتاده بود، باید تولدش را جشن می گرفت...

 

گزارش ویدئویی تی وی پلاس از کنسرت مثل همیشه رویایی بنیامین در تهران را همین الان از کانال موسیقی شبکه تی وی پلاس، اولین تلویزیون اینترنتی ایران به نظاره بنشینید


دوستان عزیز میتونید با ورود به لینک زیر ویدئو را مشاهده کنید


تنها ویدئوی منتشر شده از بنیامین در اولین سال جشن تولد همسر ش «نسیم»/وقتی آقای عشق بغضش را فرو خورد







گزارش تصویری از دکور جالب و دیدنی کنسرت بنیامین بهادری


اجراهای بنیامین بهادری در کنسرت هایش همواره غافلگیری های جذابی برای تماشاگران داشته، این اجرا هم از این قاعده مستثنی نبود و او با دکوری زیبا و خاطره انگیز برای مخاطبینش اجرا کرد. عکس های این دکور را در اینجا ببینید.


دوستان عزیز میتونید با ورود به لینک زیر عکس ها را مشاهده کنید


دکور جالب و دیدنی کنسرت بنیامین بهادری


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۰
نویسنده : sara sb

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">