بنیامینی ها

بنیامینی ها

سلام من سارا هستم ...
یکی از هواداران 100000000000 اتیشه بنیامین


این وبلاگ هم برای همه ی دوستداران بنیامین عزیز هستش
دوستتون دارم واقعی واقعی


البوم 94 منتشرشد

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ

Benyamin-94.jpg

البوم 94 بنیامین منتشر شد


لینک کاور های البوم







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۴
نویسنده : sara sb

نظرات  (۹)

سلام ساراجون من ازطریق آبجی گلم ساری باصدای محشربنیامین آشناشدم ازاون موقع تاحالادیوونش شدم اگه یه روزصداشونشنوم میمیرم اصلانمیشه یه روزصداشونشنوم مگه میشه مگه داریم;-)♡♥♡♥وبت هم عالییییییه
پاسخ:
ستا من که بهت گفته بودم دیوونه میشی 

نظر لطفت هم هست عزیز
عید فطر بربنیامین وگروه موزیکش تبریک میگمممممممممممممممممممممممممممممم
من اگه عکس های تو رو دوباره نه بینم مییییییییییییییییییییی میرمممممممممممممممممممممممممممم          بنیامین جاننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
من همش منتظرم اینم که بنیامین و دخترش نازش از خودشون عکسی اینستا بزارن
پاسخ:
me too
یه بنیامین با یه البوم 94 که بی نظیر به خصوص اهنگ  مه الود  فوق العادستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
پاسخ:
همش معرکس 

عکسشون خیلی قشنگ بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
خخخخ...اره خیلی پستش باحاله...عجب تشبیهی کرد امریکایی هارو!!پشه!!!!!!
خخخخخخ...
من بیشتر از همه حواسم به توئه.اشکال.بارانا و مه آلودو دوس دارم
مه آلود که خیییییلی گریه داره من فقط اشک میریختم
پاسخ:
اره مه الود واقعا اشک اور 

دانلود کردمممممممممممممممممم
عااااالیهههههههههههههههه
پاسخ:
منم دیشب هرچی گشتم نبود توی سایتا امروز صبح دانلود کردم عصر هم میرم اورجینال میخرمش

البوم هم که حرفی واسه گفتن نذاشته دیگه 
پست بنیامین رو دیدی خیلی جالبه بارانا با تیشرت بنیامین ههههههههه
اینقدر زود به زود به اینستا سر میزنم که محض اپ شدن پست ها می بینمشون
واااااااااااااااای پس چرا هیچ جا دانلودشو نزاشتن؟؟؟؟
من امروز نمیتونم برم بیرون که اورجینال بخرم اخههههه...
وااای یه اسم یه اهنگش باراناس

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">