بنیامینی ها

بنیامینی ها

سلام من سارا هستم ...
یکی از هواداران 100000000000 اتیشه بنیامین


این وبلاگ هم برای همه ی دوستداران بنیامین عزیز هستش
دوستتون دارم واقعی واقعی


benyamin.jpg

دریافت کلیپ

آنهایی که طرفدار بنیامین بهادری و صدای متفاوتش هستند، حتما به خاطر دارند که آخرین گفتگوی ویدئویی بنیامین پیش از سفر به کشور آمریکا به منظور برگزاری تور کنسرت هایش، با تی وی پلاس اتفاق افتاد.

به همین دلیل، در این ویدئو تصاویری از آخرین گفتگوی او با تی وی پلاس را برایتان بازنشر کردیم و در کنار آن، ویدئوی یک دقیقه و چند ثانیه ای که بنیامین از آمریکا برایمان ارسال کرده را برایتان منتشر می کنیم.

وقتی او آماده رفتن روی صحنه می شود و دارد تیپش را با بارانا و مادر همسر مرحومش چک می کند.

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که بنیامین اولین خواننده مجاز ایرانیست که توانست سالن برگزاری کنسرتش را کاملا پر از جمعیت کند و جالب تر اینکه از یک هفته قبل از اجرایش، تمام بلیت های کنسرتش سولداد شد.

نکته جالب تر اینکه شب برگزاری این کنسرت، حدود 600 نفر از طرفداران بنیامین خودشان را به سالن برگزاری کنسرت رساندند اما به دلیل پر بودن سالن، به خانه هایشان برگشتند.

بزودی ویدئوهای بیشتری از بنیامین در تور کنسرت های آمریکایش را برایتان منتشر خواهیم کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۸
نویسنده : sara sb

نظرات  (۳)

سلام بنیامین جان من اینقدر دوست دارم که توی مدرسه فامیل و همه جا بهم میگن مریم بنی ...چند روز پیش یکی از دوستام زنگ ادبیات یه انشا خوند درباره بچه های کلاس به من که رسید گفت
مریمم هم از هر ده تا جمله که میگه نه تاش بنیامینه!!!
من هم تور دوست دارم هم بارانا هم شایلی جان و هم نسیم جان هم فرید و هم نیما.
پاسخ:
😀😀
بله بنیامین جان دیگه
ای جاااااااااااااااااااان...
بنیامینه دیگه مگه میشه سالن پر نشه؟؟؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">