بنیامینی ها

بنیامینی ها

سلام من سارا هستم ...
یکی از هواداران 100000000000 اتیشه بنیامین


این وبلاگ هم برای همه ی دوستداران بنیامین عزیز هستش
دوستتون دارم واقعی واقعی


شکایت  بنیامین از رادیو جوان در کنسرت نیویورک، : این آخرین تذکر من بود

بنیامین بهادری خواننده پاپ موسیقی ایران که این روزها درگیر تور کنسرت های آمریکا و کانادایش است، در کنسرت اخیر خود در نیویورک حرفی زد که باعث شد کنسرتش به جنجال و درگیری بعد از کنسرت کشاند.

 

ویدئوی ارسالی یکی از حاضران در سالن نیویورک برای تی وی پلاس را ببینید که بخاطر صحبت های بنیامین و شکایت او از استفاده غیر قانونی رادیو جوان از آثارش اتفاق افتاد.


دوستان عزیز میتونید  برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید


شکایت بنیامین از رادیو جوان



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۸
نویسنده : sara sb

نظرات  (۱۰)

ای بابا ... این بنیامینم کلا شبیه علامت سواله اصن ..اه
میگم من حس میکنم این دختره که میخواد باهاش ازدواج کنه باید از فامیلای نسیم باشه ...
اخه بنی که دلش نمیاد دل مامان اکی رو بشکونه ....
وای بدجور کنجکاوم !!! تو چی؟؟
پاسخ:
..
سارا یه سوال فنی دارم!!!
نسیم دو تا خواهر داره با اسم نسا و ندا که هردوتاشون ازدواج کردن
خب این که هیچی ...
تو بعضیا اگه یادت باشه مامان اکی گفت بارانا با خاله زهراش اشپزی میکنه و اینجور حرفا ...
این زهرا نمیدونی کیه عایا؟؟؟
جان من اگه میدونی بگو خیلی مهمه !!!!!!!!!!!
پاسخ:
نه واسه خودم هم سوال شده 

کاملاباریحانه موافقم
عشق بنیامین یه نسیم ثابت شده است ...اصن قابل انکار نیس
اینطور نیس که بگیم چون داره ازدواج میکنه پس نسیمو فراموش کرده ...کی میتونه کسیو که 13 سال به پای عشقش نشسته فراموش کنه؟ خودشم گفت عشقش به نسیم یه عشق اصیله و فراموش شدنی نیس :)
تو اخر پستم بازم اسم نسیمو آورد ... این بیشتر از هر چیزی دل ادمو قرص میکنه ...
حالا بمونیم تا خودش جزئیات رو بگه ...
یعنی خوشم میاد منظورش ازدواج نباشه هممون ضدحال بخوریما...خخخخخ
بنیامینه دیگه ... اصن نمیشه پیش بینیش کرد :)))))))))))
پاسخ:
کاملا موافقم باهات
اولش که پستو دیدم تو شوک بودم ... نمیدونستم خوشحال باشم یا ناراحت ...
اما الان خوشحالم ... همیشه کارش درست بوده الانم درسته ...
ایشالا خوشبخت بشه ... به نظر منم زودتر ازدواج کنه بهتره .. چون الان بارانا کوچیکه راحت تر میتونه یکیو جای مامانش قبول کنه ولی وقتی بزرگ بشه نه ....
خوشحالم که بنیامین خوشحاله ... ایشالا خوشبخت بشه
پاسخ:
اره دقیقا همینجور هست
وای خداااچه خبرخوبی
اگه واقعیت داشته باشه عااااالیه آقای عشق هم ازتنهایی درمیاد
ازاین خبرخیلی هیجان زده وخوشحال شدم
باراناجونم مامان دارمیشه البته هیچکس جای مامان آدمونمیگیره ولی امیدوارم کمترجای خالی مادرمهربونشو احساس کنه:-):-)
پاسخ:
اره 
نمیگم اشکال داره ... نه ... اینطوری از تنهایی هم در میاد خیلی بهتره ...
اما فکر میکنم زوده ... میدونستم بالاخره یه روزی ازدواج میکنه ولی فک نمیکردم اینقدر زود ...
واس اون زنی هم که قراره باهاش ازدواج کنه خیلی بد میشه .. خیلی
خودت میدونی دهن مردمو که نمیشه بست .. همینجوریشم ریختن پیج بنیامین هر چی خواستن گفتن ...
هر تصمیمی بگیره برای من محترمه ... هر تصمیمی ...بهش حق میدم ... خیلی تنهاست...بارانا هم مادر میخواد
اما نمیتونم حرفای قبلی بنیامینو با حرفای الانش تطبیق بدم ...
پستاش .. حرفاش تو بعضیا ...گفت مامان اکی دیگه شده مامان بارانا ...
اصن ولش کن ... خودش گفت تا وقتی جزئیاتو نگفتم کاری نکنید .. ما هم به حرفش احترام میزاریم
پاسخ:
عزیزم دیدی اخر همین پستم اسم نسیم جان رو اورد 

اره بهتر هست خودش جزئیات رو خودش توضیح بده
سارا بنیامین چی میگه تو اینستاگرامش؟؟؟
داره ازدواج میکنه؟؟ اره ؟؟؟
بنیامین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
احتمالا می خواهد ازدواج کن چون حلقه و قلب معنی دیگه ای جز ازدواج نمیده

بعدش چه اشکالی داره ازدواج کنه حقشه اونم زندگی خودش رو داره

و بعد قطعا مثل همیشه بهترین تصمیم ها رو میگیره 
و اینجور ممکن واسه بارانا هم بهتره باشه و جای خالی مادرش رو کمتر احساس کنه  
ماهم براشون اگه می خواد ازدواج کنه ارزوی خوشبختی میکنیم هم واسه خودش هم واسه بارانا 
:)
جان من پاک شد؟؟؟؟؟!!
اخه چقدر این بشر جذبه دارهههههه !!!
باور کن اونا تا این فیلمو دیدن خیس کردن خودشونو ... خخخخ
خوشم اومد ..خیلی محکم حرف زد :)))
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۱ نویسنده : sara sb
تبریک به بنیامین عزیز چون اسمش از رادیو جوان پاک شد


ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">