بنیامینی ها

بنیامینی ها

سلام من سارا هستم ...
یکی از هواداران 100000000000 اتیشه بنیامین


این وبلاگ هم برای همه ی دوستداران بنیامین عزیز هستش
دوستتون دارم واقعی واقعی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۸
نویسنده : sara sb

نظرات  (۴)

مشکلی نداره

سارااااااا چرازودترخبرندادی واااااااااااااااااای چقد این گزارش خوب بود توآخرمنودق میدیبااین کارات
قسمت دومش بهتررررره واااای إوق کردم درحدمرگ
پاسخ:
ههههههههههه
خخخخخخخخخ وای درکت میکنم سارا ...
.....................
وای محشرهههههه مصاحبه ... همش دستاشو تکون میداد ... خخخخخخخخخخ
دقت کنی یه اصطلاحا هم گفت .. خخخخخخخ :)))))))
پاسخ:
هههههههههه

همش می شنیم از اول پلی میکنم عالیییییییییییییییییییییییییییییییییهیهههههههههههههه 
اصطلاحا 

راستی ریحانه کامنت های چرت و پرت بعضی ها رو هنوز هم میشه توی اینستا دیدید 

............................
ستا فعلا اصلا هیچ کاری نمی تونم بکنم ببخش 
خخخخخخخخخخ کیا پشتت وایستاده بودن ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
داداشم و خواهرم مثل چی بگم واساده بودن کنارم ههههههه


واااااااااااااااااای ریحانه من مردمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خیلی مصاحبهههههه خوبه میمیری اصلا 
واااااااااااای یکی منو بگیرههههههههههههه ...
نابوووووووود شدم یعنی ... چه میکنه این بنیامین
پاسخ:
تو بگو من بدبخت داشتم نگاه می کردم همشون پشتم وایساده بودم اصلا نمی تونستم هیچی کاری کنم حتی بخندم فقط دیگه بعضی جا از ذوق واقعا نمی تونستم خودم رو کنترل کنم می خندیدم اصلا..
نابود شدم 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">